Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

Jo men någon annan än seek & destroy ;)

Som Motorbreath?

Jahopp, denna snutt är då helt tillägnad Frenzy, och min tredje hela låt inspelade med min nya fina inspelningsmojjajing.

http://rapidshare.de/files/1954899/Motorbreath.zip.html Förlåt för RapidShare, Yousendit.com vägrade funka.

På snutten är Motorbreath + en annan låt från Kill 'Em All (personlig favorit efter S&D), och låt nr. 2 var JÄVLIGT svår att spela. Den ska spelas i fyrahundratjugio, och jag kan inte höra hur det låter samtidigt som jag spelar in, alltså hör jag bara guran 'unplugged'. Allt låter fel då, så... äh. Lyssna och var glada. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jahopp, denna snutt är då helt tillägnad Frenzy, och min tredje hela låt inspelade med min nya fina inspelningsmojjajing.

http://rapidshare.de/files/1954899/Motorbreath.zip.html Förlåt för RapidShare, Yousendit.com vägrade funka.

På snutten är Motorbreath + en annan låt från Kill 'Em All (personlig favorit efter S&D), och låt nr. 2 var JÄVLIGT svår att spela. Den ska spelas i fyrahundratjugio, och jag kan inte höra hur det låter samtidigt som jag spelar in, alltså hör jag bara guran 'unplugged'. Allt låter fel då, så... äh. Lyssna och var glada. (w00t)

Grymt (w00t)

Motorbreath och the four horsemen :)

EDIT : Du har väl datorhägtalarna på när du spelar in ? för då hör du ju guran !

Tanka Jesusonic Där kan du lägga till effekter osv :D

Redigerad av Frenzy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EDIT : Du har väl datorhägtalarna på när du spelar in ? för då hör du ju guran !

Tanka Jesusonic Där kan du lägga till effekter osv (w00t)

Har inga högtalare, bara hörlurar. Och jävla Audacity låter visserligen en lyssna samtidigt som man spelar in, men då blir det nån sekunds fördröjning. Det gör det ännu omöjligare att spela rätt. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inga högtalare, bara hörlurar. Och jävla Audacity låter visserligen en lyssna samtidigt som man spelar in, men då blir det nån sekunds fördröjning. Det gör det ännu omöjligare att spela rätt. >_<

Jag kör också med hörlurar :lol:

Men fixa jesusonic och klör med directsound så är det ingen fördrjöning (w00t)

inte här iallafall ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag måste bara säga en sak....

eller snarare skriva...eller ah...

Rammstein - Nebel....Fy fan vad skön den är att spela på bas...hög volym på stereon, i med den låten, fram med basen och ah....snacka om att få en inre orgasm x 100 :">

Kan basslingan på piano. Lätt, men skitbra. Precis som deras gitarrriff.

Om nån har soads första skiva btw (den FÖRE toxicity) kan den kanske höra av sig eller nåt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igår i skolan var det uppvisning om vad som häde under åren 1950-2000, det var pjäser "reklamavbrott", "Nyheter" och annat kul, och på 70-talet LIVE MED KISS (inte riktiga bandet förstås)!!!!!!!!!!! de mimade Detroit Rock City och sjöng "live" låten "I was made for lovin' you" skolans egna band spelade och några tjejer skulle föreställa Kiss (visst de hade smink och riktiga Kiss-kläder), men fy fan vad falskt de sjöng :P;P:ph34r:-_- "Dou ba die boua bi bipp u" det gick absolut inte att höra och ja, rent skit!! men ikväll (inatt) åkte jag till en kompis som skulle ut en sväng och då fick jag låna hans dator och han hade att Kiss-skivor som getts ut, på datorn så nu har jag brännt dom och kompletterat min samling ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...