Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Varför ligger den här tråden ända här borta?

Drar upp den med:

1. Black Label Society äger. "Skaffa" låten Bleed For Me eller skivan 1919 Eternal, men undvik skivan Mafia. Stor besvikelse, och Zakk försöker bara låta som Ozzy, vilket resulterar i att det låter hemskt.

2. Min "cover" på Seek and Destroy (endast rytmgitarr-delen), inspelad med VÄLDIGT taskig kvalitét. Beror nog på gurans skitmickar och min väldigt dåliga webkamera.

TANKA SKITEN HÄR!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ligger den här tråden ända här borta?

Drar upp den med:

1. Black Label Society äger. "Skaffa" låten Bleed For Me eller skivan 1919 Eternal, men undvik skivan Mafia. Stor besvikelse, och Zakk försöker bara låta som Ozzy, vilket resulterar i att det låter hemskt.

2. Min "cover" på Seek and Destroy (endast rytmgitarr-delen), inspelad med VÄLDIGT taskig kvalitét. Beror nog på gurans skitmickar och min väldigt dåliga webkamera.

TANKA SKITEN HÄR!

COol som fan. men introt blir lite jobbigt efter ett tag :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Får lägga upp något jag spelar sen om nån månad kanske :teehee:

Men iaf jag har blivit jävligt tänd på St.anger , Master of puppets och Kill 'em all skivorna! Kill 'em all har jag alltid gillat ;P

Men men.... nu finns detväl inte mer att säga.

Eller jo !

Kan inte du topp3 lägga upp när du spelar någotn låt från kill 'em all skivan eller fadeto black eller one ;P

Skulle vara kul att höra !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Likabra att skriva det här.

Jag ska köpa nya strängar till gitarren, och jag vill ha ganska mjuka för det är så jävla skönt att lira med mjuka strängar :(

R2D2 sa att earnie ball strängar var bra .

Men är dom mjuka ?

Någon som har tips? Dem ska ionte kosta alltför mycket heller !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan inte du topp3 lägga upp när du spelar någotn låt från kill 'em all skivan eller fadeto black eller one ^_^

Seek & Destroy är från Kill 'Em All. ^o)

Aja, jo. Har inhandlat en till sladd och en stor<->liten-grej så jag kan koppla förstärkaren direkt till datorn, d.v.s. lossless inspelning! :shifty:

Vadå, för mig är det kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seek & Destroy är från Kill 'Em All. ^o)

Aja, jo. Har inhandlat en till sladd och en stor<->liten-grej så jag kan koppla förstärkaren direkt till datorn, d.v.s. lossless inspelning! :shifty:

Vadå, för mig är det kul.

Jo men någon annan än seek & destroy ^_^

Som Motorbreath?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...