Frenzy Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Någon som har crossfade - cold akustisk version `? Har fan letat överallt men kan inte hitta den akustiska versionen ! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Hehe nä nä men nån sorts rock måste det vara iaf. Jorå...men vilken sort är jag inte rätt person att uttala mig om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kommer jag och lägger mig i här Mando Diao kör inte dom typ Rock eller Garage-Punk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2005 Varför ligger den här tråden ända här borta? Drar upp den med: 1. Black Label Society äger. "Skaffa" låten Bleed For Me eller skivan 1919 Eternal, men undvik skivan Mafia. Stor besvikelse, och Zakk försöker bara låta som Ozzy, vilket resulterar i att det låter hemskt. 2. Min "cover" på Seek and Destroy (endast rytmgitarr-delen), inspelad med VÄLDIGT taskig kvalitét. Beror nog på gurans skitmickar och min väldigt dåliga webkamera. TANKA SKITEN HÄR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Lyssning in progress Topp3, sounds nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Varför ligger den här tråden ända här borta? Drar upp den med: 1. Black Label Society äger. "Skaffa" låten Bleed For Me eller skivan 1919 Eternal, men undvik skivan Mafia. Stor besvikelse, och Zakk försöker bara låta som Ozzy, vilket resulterar i att det låter hemskt. 2. Min "cover" på Seek and Destroy (endast rytmgitarr-delen), inspelad med VÄLDIGT taskig kvalitét. Beror nog på gurans skitmickar och min väldigt dåliga webkamera. TANKA SKITEN HÄR! COol som fan. men introt blir lite jobbigt efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 (redigerad) Brännde låtara från Black Sabbath-konserten "Past live" i helgen, helskön, men Ozzys röst är cool men svår att tyda Redigerad 23 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 COol som fan. men introt blir lite jobbigt efter ett tag Inte mitt fel att Metallica envisas med att spela det så många gånger. Tack btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Inte mitt fel att Metallica envisas med att spela det så många gånger. Tack btw. Jo det var ganska grym men uppspeead en aning ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Jo det var ganska grym men uppspeead en aning ? Hade inget att hålla takten med. Dessutom är det smått enformigt med endast en gura, så..... jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Får lägga upp något jag spelar sen om nån månad kanske Men iaf jag har blivit jävligt tänd på St.anger , Master of puppets och Kill 'em all skivorna! Kill 'em all har jag alltid gillat Men men.... nu finns detväl inte mer att säga. Eller jo ! Kan inte du topp3 lägga upp när du spelar någotn låt från kill 'em all skivan eller fadeto black eller one Skulle vara kul att höra ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Kill 'em all har jag alltid gillat Mjo. när du la till mig på msn sa du att metallica sög fick ju fan sitta å övertala dig till att dom äger allt annat skit på hela jävla jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Mjo. när du la till mig på msn sa du att metallica sög fick ju fan sitta å övertala dig till att dom äger allt annat skit på hela jävla jorden Mjoo ! Och du lyckades ! Har dock tyckt om vissa låtar med metallica i ett par år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2005 Grym S&D-inspelning Toppie, men vi vill ju höra dig sjunga också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Mjo. när du la till mig på msn sa du att metallica sög fick ju fan sitta å övertala dig till att dom äger allt annat skit på hela jävla jorden Bli inte sur på mig nu, det är en naturbegåvning: Metallica suger, men jag respekterar att andra gillar dom för det gör ju inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Likabra att skriva det här. Jag ska köpa nya strängar till gitarren, och jag vill ha ganska mjuka för det är så jävla skönt att lira med mjuka strängar R2D2 sa att earnie ball strängar var bra . Men är dom mjuka ? Någon som har tips? Dem ska ionte kosta alltför mycket heller ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Har nu köpt Golden age of Grotesque. Bra jävla låtar alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Kan inte du topp3 lägga upp när du spelar någotn låt från kill 'em all skivan eller fadeto black eller one Seek & Destroy är från Kill 'Em All. ^o) Aja, jo. Har inhandlat en till sladd och en stor<->liten-grej så jag kan koppla förstärkaren direkt till datorn, d.v.s. lossless inspelning! Vadå, för mig är det kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Hey har precis skaffat Gorillaz senaste platta Demon Days som dom släppte igår. Ja jag vet att Gorillaz inte är så mycket Rock utan mer Hip-Hop. Men den är jävligt bra Feel Good Inc. är underbar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2005 Seek & Destroy är från Kill 'Em All. ^o) Aja, jo. Har inhandlat en till sladd och en stor<->liten-grej så jag kan koppla förstärkaren direkt till datorn, d.v.s. lossless inspelning! Vadå, för mig är det kul. Jo men någon annan än seek & destroy Som Motorbreath? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts