vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Haha, jag och vinne är coolast. ^^ Lätt! Godsmack - releasing the demons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 (redigerad) Var fick du de ifrån? Våran musiklärare (den bitchen ) Min lilla lista (borsett från AC/DC och Kiss) 1. Black Sabbath - Iron man 2. J. Gelis band - Centerfold 3. Saxon - Princess off the night 4. Tesla - Cumin' atcha live 5. Judas Priest ' You've got another thing comin' 6. Motörhead - Ace of spades 7. Alice Cooper - Poison 8. Van Halen - Ain't talkin' 'bout love (Live) 9. Ozzy Osbourne - Hellraiser 10. Twisted Sisters - Be chruel to your scruel Redigerad 16 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 4. ??? - Cumin' atcha live Tesla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 16 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2005 Tesla? Just det, ska editera.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=216126 Äg! Blir av att sitta bänkad framför TV'n då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=216126 Äg! Blir av att sitta bänkad framför TV'n då. Lätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2005 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=216126 Äg! Blir av att sitta bänkad framför TV'n då. Fruktansvärt coolt. SVT är underbara på sommaren, var det inte förra året dom hade en rocknatt typ? Jag ska kolla iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=286&a=216126 Äg! Blir av att sitta bänkad framför TV'n då. Har bara hört en Iron Maiden-låt, så jag ska kolla om det det finns bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Någon som saka till mataltown i gbg den 30 juli? Rammstein och hammerfall är två an bansden som kommer att spela... läs med på www.metaltown.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Fruktansvärt coolt. SVT är underbara på sommaren, var det inte förra året dom hade en rocknatt typ? Jag ska kolla iaf Jopp, såg allt! Det var sköna intervjuer runt fem på morgonen! Intervjuaren: Är det sant att du hade samlag med en hund innan eller under en konsert? Ozzy: Aha, var det därför dom stog och juckade på mjukisdjur när jag skulle spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Ah, rammstein. Skönare musik får man fan leta mkt efter Dock har dom lite mysko musikvideos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Jopp, såg allt! Det var sköna intervjuer runt fem på morgonen! Intervjuaren: Är det sant att du hade samlag med en hund innan eller under en konsert? Ozzy: Aha, var det därför dom stog och juckade på mjukisdjur när jag skulle spela? Visade dom inte Iron Maiden live då också?. Det var typ Rio dom spelade, eller har jag helt fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Pico rekommenderar: System of a Down - Mezmerize. Mycket, mycket bra album. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 18 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2005 Sorry, hör ej till topic. Men i alla fall. Någon som vet vad låten i 3G reklamen heter, med timbuktu. Fast det är inte han som sjunger. Såhär går låten ungefär. "Your love is going to make me cry, your love is going to break you wild, everybody knows your lost" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 (redigerad) SVT är underbara på sommaren, var det inte förra året dom hade en rocknatt typ? Jag ska kolla iaf Missade förra hårdrocksnatten för jag var uppe natten och dagen innan, dock såg jag de 2 första AC/DC-låtarna, som farsan väckte mig så jag kunde se, och så såg jag Thin Lizzy kl. 09:00 på morgonen när jag vaknade Ryssana i Ramones är ju för töntiga men ändå så coola (Sångarn's läspande är irriterande, men på samma gång coolt, hur dummt det än låter) Redigerad 19 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 19 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2005 Idag hade jag spelning med bandet fyfan va det va kul!! Har förövrigt en film när vi lirar fear of the dark men jag vet inte vart man kan ladda upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Vilket Ozzy album är bäst av : Diary of a Madman, Bark At the Moon eller Blizzad of Ozz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kan Mando Diao räknas som hårdrock eller är det bara vanliga rock? Dom är bra iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 maj, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Kan Mando Diao räknas som hårdrock eller är det bara vanliga rock? Dom är bra iaf Knappast hårdrock hörru! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 20 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2005 Knappast hårdrock hörru! Hehe nä nä men nån sorts rock måste det vara iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts