The Dude Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Nån som lyssnat på System of a Down:s nya album då? Jag tankade det förut idag men har inte hunnit lyssna på det. Vad tycker ni om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Nån som lyssnat på System of a Down:s nya album då? Jag tankade det förut idag men har inte hunnit lyssna på det. Vad tycker ni om det? Nope, gillar det inte allst. allts. Vafan heter det? Allst? Fan vad fånigt! Dagens fiskar! Jag misstänkeratt detär så för att jag tröttnat på system of a dopwn totalt, lyssnat för mycket helt enkelt. Redigerad 13 maj, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Thyrfing äger, lyssna på Going berserk Mezmerize är jävligt skön faktiskt, gillade det albumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Nån som lyssnat på System of a Down:s nya album då? Jag tankade det förut idag men har inte hunnit lyssna på det. Vad tycker ni om det? Jag som är ganska så "känd" här på forumet för att gilla SOAD så måste jag säga att jag är rätt så besviken på nya skivan. Dom har bytat stil , basen hörs knappt något som den gjort innan och Daron sjunger nästan alla verser . Inte för att jag inte tycker om Darons röst men det är serjs uppgift att sjunga verser enligt mig Men den går ju att lyssna på helt klart den är inte dålig. Och jag tror att den skivan som dom släpper efter sommaren i år blir mycket tyngre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Jag tycker att SOAD har blivit för lugna på den senaste skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Lyssna lite på dom då? Jag har live-skivan och jag tycker alla låtar är perfekta, men det var den tiden. Nu är det nya tider och då blir man lite krassligare. Jag skulle vela veta hur det låter nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Starfaall___ Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 SliPknot äger ju allt och alla...dem e bäst.... bästa sångare : Corey Taylor #8 Trummis: Joey Jordison #1 Elgittarist: Mick Thompson #7 Bassist: Paul Gray #2 ROCK ON FUCKERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (6) (SliPknot e hardcore, hipp-hopp och modern rock) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 bästa sångare : Corey Taylor #8 Trummis: Joey Jordison #1 Elgittarist: Mick Thompson #7 Bassist: Paul Gray #2 (SliPknot e hardcore, hipp-hopp och modern rock) Ja dom äger. Men ingen i Slipknot är speciellt skillade. VADÅ HIPP HOPP OCH HARDCORE?? VA FAN SNACKAR DU FÖR SKIT!! hardcore är väll fan punkband som the ramones å sånt. slipknoit är väll mer Deathmetal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Ja dom äger. Men ingen i Slipknot är speciellt skillade. VADÅ HIPP HOPP OCH HARDCORE?? VA FAN SNACKAR DU FÖR SKIT!! hardcore är väll fan punkband som the ramones å sånt. slipknoit är väll mer Deathmetal! Öööhh.. nej Det är väl typ Nu-metal? MFKR var metal med lite hiphop influenser ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Slipknot är lätt hardcore och nu-metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Äh Slipknot är: Heavy Metal Alternative Metal Rap Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Slipknot är nu-metal! Testa att lyssna på typ kittie också så kommer ni att se STORA jäkla likheter! Båda suger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Slipknot spelar dödsmetall, hahahah!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Slipknot spelar dödsmetall, hahahah!! Mer deathmetal än hipp hopp iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Mer deathmetal än hipp hopp iallafall! Knappast. Slipknot är Nu-metal så det skriker (hihi ^^) om det, särskilt senaste skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skitsamma. JAG tycker det inte är hiphop ialla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skitsamma. JAG tycker det inte är hiphop ialla fall. Det är inte hiphop men Nu-metal med hiphop influenser ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Det är inte hiphop men Nu-metal med hiphop influenser ! Nu-metal ÄR hiphop influerat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 (redigerad) Det är inte hiphop men Nu-metal med hiphop influenser ! All nu-metal har hip-hopinfluenser. Det är det som gör nu-metal. Att säga nu-metal med hip-hopinfluenser är som att säga... öh... en kebabpizza med pizza. Typ. Haha, jag och vinne är coolast. ^^ Redigerad 15 maj, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2005 Skäll inte :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts