GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Nej. lätt inte. de hör man. Då kan det bara vara Smells Like Teen Spirit med Nirvana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Då kan det bara vara Smells Like Teen Spirit med Nirvana Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Slayer är förävla sköna asså. snabb å skön hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Slayer är förävla sköna asså. snabb å skön hårdrock Har du hört låten Raining Blood med Slayer, fantastisk skön låt (den är med i Vice City också). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Har du hört låten Raining Blood med Slayer, fantastisk skön låt (den är med i Vice City också). Visste att jag hade hört den i nått spel, kunde bara inte komma på vilket den är jävligt lik Angel of Death, som för övrigt åxå är jävligt skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 12 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2005 Jag har sett Slayer live och måste säga att dom suger live! Det lät som om dom spelade en lång låt man hörde nästan aldrig när dom bytte låt, men på winamp är dom bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) En liten fråga bara, Alice Cooper har ju varit med i Black Sabbath, har Ozzy också det *EDIT* Lyssnar på Iron man nu. den är sköön. Håller med och Van Halen är också rätt skön Redigerad 13 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 En liten fråga bara, Alice Cooper har ju varit med i Black Sabbath, har Ozzy också det Hahahahaha det var det roligaste jag har hört. Japp Ozzy har varit med i Sabbath, men Alice Cooper hahahah... nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 En liten fråga bara, Alice Cooper har ju varit med i Black Sabbath Var fick du de ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Jag har sett Slayer live och måste säga att dom suger live! Det lät som om dom spelade en lång låt man hörde nästan aldrig när dom bytte låt, men på winamp är dom bra! Bara för att du inte kan låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Metallica är fan bäst Skivor som äger : Kill 'em all Master of puppets ... And justice for all Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Lyssnar på Load nu. fy fan vilken skit asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Lyssnar på Load nu. fy fan vilken skit asså. Rostad wordmacka på det. Lyssnar på Blackened från Roskilde 2003 jag. James sjöng rätt bra då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Rostad wordmacka på det. Lyssnar på Blackened från Roskilde 2003 jag. James sjöng rätt bra då. Har den skivan åxå Robs version av introt på For whom the bell tolls är grymt. Har sett When Metallica ruled the world nu, fan asagrym! visste typ allt som var med redan å typ sett alla klipp men de var intressant ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det finns en Metallica tråd, men det är kul att ni använder hårdrockstråden... så det blir lite liv i den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Det finns en Metallica tråd, men det är kul att ni använder hårdrockstråden... så det blir lite liv i den Skriv nått i den då. den är lite borta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 (redigerad) Skriv nått i den då. den är lite borta Bra idé Är det någon på detta forum som gillar Mötley Crüe eller sett dom live... skulle gärna vela veta om dom var bra eller inte Redigerad 13 maj, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 Är det någon på detta forum som gillar Mötley Crüe eller sett dom live... skulle gärna vela veta om dom var bra eller inte Lyssna lite på dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 GODSMACK ÄGER! Thyrfing suger! Iallafall de låtarena jag har hört! "Frost och förintelse, död och förbannelse" LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2005 GODSMACK ÄGER! Thyrfing suger! Iallafall de låtarena jag har hört! "Frost och förintelse, död och förbannelse" LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts