Matteus Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Guns n Roses är grymmt bra! särsilt när man pluggar Dom är ALLTID bra!! Det är ju Guns ´N Roses, AC/DC, Kizz, ZZ Top, Scorpions, Nazareth och de andra 80-tals sköningarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Hej alla forumiter, är det någon som har hört Audioslaves nya aller nya och nya men iaf. Är det någon som hört den, Be Yourself eller vad den nu heter Isf vad är den bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Kizz HERREGUD!! DOM HETER KISS!!!!! http://www.solesurvivorleather.net/mmSOLESU/Images/7004O_thumb.jpg ser de där ut som 2 st Z? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 YÄÄÄÄÄÄÄÄSH ! Klart man surfade in på www.soadomized.com som man har som startsida så kollade jag i tagboarde och fick se en länk där det stog att man kunde tanka mesmerize.. jävla fake tänkte jag men man får ju prvöa för jag har tankat mycket mesmerize skivor denna veckan som varit fake. Men denna varfanimej äkta så jävla glad jag är ! dock är skivan bara 37 min lång... men sen släpper dom ju en till efter sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Van Halen Panama Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 YÄÄÄÄÄÄÄÄSH ! Klart man surfade in på www.soadomized.com som man har som startsida så kollade jag i tagboarde och fick se en länk där det stog att man kunde tanka mesmerize.. jävla fake tänkte jag men man får ju prvöa för jag har tankat mycket mesmerize skivor denna veckan som varit fake. Men denna varfanimej äkta så jävla glad jag är ! dock är skivan bara 37 min lång... men sen släpper dom ju en till efter sommaren Bra kvalitet? Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bra kvalitet? Länk? Bra kvalité som fan Länke jag tankade den ifrån funkar inte nu.. men du kan ju kolla på www.soadomized.com s Tagboard där finns nog någon länk ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Bra kvalité som fan Länke jag tankade den ifrån funkar inte nu.. men du kan ju kolla på www.soadomized.com s Tagboard där finns nog någon länk ! :'( Jag kollade, men hittade bara läskiga länkar till konstiga sidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 :'( Jag kollade, men hittade bara läskiga länkar till konstiga sidor! http://www.dohnage.com/files/System_Of_A_D...WEBRiP-2005.rar prova den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Lågt av er att sprida nya albumet. nu kanske SOAD går i konkurs för att alla tankar det istället för att köpa de (inte för att jag bryr mig, gillar ej SOAD.) (Frenzy, du behöver inte säja nånting om att alla kommer tanka de ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 LYssnar på Iron man nu. den är sköön. har lyssnat väldigt mycket på AC/DC idag. Bob SCott låtarna. han har ju grymmast röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 LYssnar på Iron man nu. den är sköön. har lyssnat väldigt mycket på AC/DC idag. Bob SCott låtarna. han har ju grymmast röst. Bon Scott, inte Bob Scott. Jo, hans röst är astuff. Brian Johnson har också hyffsad röst, men man får mindre huvudvärk efter ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Bon Scott, inte Bob Scott. Tyckte åxå det lät helt sjukt när jag skrev det Tur att han inte hette de då, de lät ju förjävligt Brian Johnsons röst är åxå skön.. Båda är liksom typ hesa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Brian Johnsons röst är åxå skön.. Båda är liksom typ hesa Jajojijovisst, men Bon Scott var lite melodisk. Brians röst är ju . Fast den passar ändå. [skryt]AC/DC knäcker live. Såg dem i Göteborg 2001/2002/när det nu var, det var härligt.[/skryt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 Har för mig att dom kommer sommaren 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 [skryt]AC/DC knäcker live. Såg dem i Göteborg 2001/2002/när det nu var, det var härligt.[/skryt] Jag var i Göteborg då, min farsa och hans kompis kollade på det. Såg fyvärkerierna efteråt det var coolt. Jag gick även utanför Ullevi det lät som fan bara utanför. Min farsa tyckte det var asbra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 5 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2005 NÅn som vet vad låten heter? han typ sjugner lungt hela versen sen i refrängen brakar han på nått i stil med: LET ME OUT NOW, LET ME (stay?) NOW. typ sen sjunger han så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 6 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2005 (redigerad) Såg en video när korn kör Yall want a single på rock am ring. undrar om sångaren har tatuerat in "HIV" på sin arm? eller ser jag fel? //fuck, dubbelpost. Redigerad 6 maj, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 NÅn som vet vad låten heter? han typ sjugner lungt hela versen sen i refrängen brakar han på nått i stil med: LET ME OUT NOW, LET ME (stay?) NOW. typ sen sjunger han så Är det en AC/DC låt eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 7 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2005 Är det en AC/DC låt eller Nej. lätt inte. de hör man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts