Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

YÄÄÄÄÄÄÄÄSH !

Klart man surfade in på www.soadomized.com som man har som startsida så kollade jag i tagboarde och fick se en länk där det stog att man kunde tanka mesmerize..

jävla fake tänkte jag men man får ju prvöa för jag har tankat mycket mesmerize skivor denna veckan som varit fake. Men denna varfanimej äkta :P

så jävla glad jag är ! dock är skivan bara 37 min lång... men sen släpper dom ju en till efter sommaren :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

YÄÄÄÄÄÄÄÄSH !

Klart man surfade in på www.soadomized.com som man har som startsida så kollade jag i tagboarde och fick se en länk där det stog att man kunde tanka mesmerize..

jävla fake tänkte jag men man får ju prvöa för jag har tankat mycket mesmerize skivor denna veckan som varit fake. Men denna varfanimej äkta :P

så jävla glad jag är ! dock är skivan bara 37 min lång... men sen släpper dom ju en till efter sommaren ^_^

Bra kvalitet? Länk?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LYssnar på Iron man nu. den är sköön.

har lyssnat väldigt mycket på AC/DC idag. Bob SCott låtarna. han har ju grymmast röst.

Bon Scott, inte Bob Scott. ^_^

Jo, hans röst är astuff. Brian Johnson har också hyffsad röst, men man får mindre huvudvärk efter ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brian Johnsons röst är åxå skön.. Båda är liksom typ hesa

Jajojijovisst, men Bon Scott var lite melodisk. Brians röst är ju ^_^ . Fast den passar ändå.

[skryt]AC/DC knäcker live. Såg dem i Göteborg 2001/2002/när det nu var, det var härligt.[/skryt]

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...