pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jag 1a ? Äh det var som fan.... Men hur kollar man sånt ? hur mcyket folk har skrivit i en tråd? Pillar lite på replies å letar upp dig själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Alla band klara till GoM: Dimmu Borgir Edguy Children of Bodom Masterplan Dark Tranquillity Grave Digger Amon Amarth Dream Evil Moonsorrow Evergrey Nocturnal Rites Sabaton Twilightning God Among Insects Teräsbetoni Pantokrator Grymma band som fan,speciellt Amon Amarth och Dark Tranquillity men Children of Bodom går väl inte för hackor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Atreyu - Lip Gloss and Black! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 april, 2005 Inte första gången man hör den på nåt forum, men den är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 (redigerad) Hörde en grym soad låt precis. tänkte tipsa om den här då System of a down - Temper (kan vara svår att få tag på) Now we want peace without patriot missiles Blown to bits are civilian targets Parade! Laugh! Rejoice! Sing! We are the victors of...nothing Spend more money on a war Your people starved and turn to whores Slaves of the chosen ones paying millions for each bomb Country without a race Formed from people you disgrace White right conservative might Killers of Kennedy with no fright The American way! Freedom cried the marching man Flags ripped out of their black hands Beaten! Slain! Tortured! Killed! Their only mistake was being born here Invade countries just for oil Send your troops all down to boil Iraq! Grenada! Nam and Chile! Truman doctrine our own way Country without a race Formed from people you disgrace White right conservative might Killers of Kennedy with no fright The American way! The government here can suck my balls Policing the world in overalls Armed rebellion minority Disrespected race, colored mind Crazed loonies all walk the streets Missing children on milk cartons Mother selling child for crack Mr. President check your back Country without a race Formed from people you disgrace White right conservative might Killers of Kennedy with no fright The American way! The American way! The American way! EDIT : Vem var Tommy Lommi ? spelade inte han med black sabbath ett tag ? eller med någon annan ... Eller äör inte han deras nuvarande gitarrist ? Redigerad 21 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 EDIT : Vem var Tommy Lommi ? spelade inte han med black sabbath ett tag ? eller med någon annan ... Eller äör inte han deras nuvarande gitarrist ? Du tänker nog på Tony Iommi och han har lirat i Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Du tänker nog på Tony Iommi och han har lirat i Sabbath Ja det var han jag mena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 På tal om ingenting, men lite efter ni snackar om black sabbath, spelar inte Jason Newsted med Ozzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 På tal om ingenting, men lite efter ni snackar om black sabbath, spelar inte Jason Newsted med Ozzy? Jason Newsted har väl aldrig spelat med Ozzy, men han har spelat med Flotsam & Jetsam, Metallica och Voivod. Eller har jag fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jason Newsted har väl aldrig spelat med Ozzy, men han har spelat med Flotsam & Jetsam, Metallica och Voivod. Eller har jag fel Jo, han spelade med Ozzy en stund efter att han lämnade Metallica. Vet inte hur det är nu, men jag tror inte han gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2005 Jo, han spelade med Ozzy en stund efter att han lämnade Metallica. Vet inte hur det är nu, men jag tror inte han gör det. Vad coolt, har dom spelat in någon skiva också, isf vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 Undrade bara om Tommy Iommi hade lirat med black sabbath för jag had eför mig det och jag hade precis *host*tankat*host* en låt nmed system of a down där han spelade gitarr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 22 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2005 (redigerad) Undrade bara om Tommy Iommi hade lirat med black sabbath för jag had eför mig det och jag hade precis *host*tankat*host* en låt nmed system of a down där han spelade gitarr Tommy Iommi spelar i Black Sabbath och är enligt mig den bästa gitarristen i denna värld. Btw vad heter den där Black Sabbath låten där Butler (trummisen) gör introt i ca30-45sec? Redigerad 22 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jaha nu har Göteborgskillarna varit framme igen Gå in på Engelpropaganda.com Och ta : propaganda och sen Someone died och klicka där det står och sen så spara det som där står Jaha vad ska man säga ? Ska det vara en musikvideo till someone died eller är det bara en video dom har lagt in för skojskull? icke vet jag men låten är skitbra ! precis som walk the wounded var ! eller är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 (redigerad) Tommy Iommi spelar i Black Sabbath och är enligt mig den bästa gitarristen i denna värld. Btw vad heter den där Black Sabbath låten där Butler (trummisen) gör introt i ca30-45sec? Kan du försöka beskriva låten lite mer. Butler är bassisten, Bill Ward är däremot trummis. Redigerad 23 april, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 (redigerad) Guns n Roses är grymmt bra! särsilt när man pluggar Redigerad 24 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 En klassiker : Slipknot - Vermillion pt.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 The Stooges - I wanna Be Your Dog. Riktigt bra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 25 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2005 Led Zeppelin - Rock 'n' Roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Wieeeeeeee... Pico skickade en mapp med lite unrealesed låtar och annat med slipknot ! Älskar den redan nu Lite tips.... är nog ganska svåra att hitta : Slipknot -Idiot Slipknot - The me inside Slipknot - Slipknot (Den från Basement 92:P) Och med många fler ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts