skribb Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Men vad kallas stilen? Vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Du som e modd, vad är maxmåttet på avatars? Your avatar must be no bigger than 64 pixels by 64 pixels in size. The following file types are allowed: gif .jpeg .jpg .png Så enkelt är det Edit: Men vad offtopic Redigerad 17 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Så enkelt är det Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Vem bryr sig? Jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jippe ligger på top 10 i denna tråd .. Vad har frenzy skrvit om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jippe ligger på top 10 i denna tråd .. Vad har frenzy skrvit om? Gryyymt, vart ligger jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) .diggar blink 182...ni får kalla det fjortisrock om ni vill, jag diggar dom...skön stil på grabbarna å sköna låtar... Diggar oxå: Disturbed Children of Bodom Slipknot med mera, med mera... Redigerad 17 april, 2005 av FylleSpray Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Gryyymt, vart ligger jag? Ingen aning, kolla upp de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Någon som gillar Extrementory Grindfuckers (stavning?) JAg kan inte säjja att jag gilalr dom å lyssnar på dom å så men dom har coola låtar. *ich bin die grindcore out of hell* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Slipknot är ju pinsamma... nån anna nhär som ska på Hammerfall i Scandinavium eller maiden i sommar? Hmmm, jag tror jag ska på maiden.....och jag tror jag vet att du ska åka med mig....och jag tror du tillochmed vet vad jag betalade för min biljett? Men det kanske inte är du som är min kompis, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Hmmm, jag tror jag ska på maiden.....och jag tror jag vet att du ska åka med mig....och jag tror du tillochmed vet vad jag betalade för min biljett? Men det kanske inte är du som är min kompis, eller? Vem attsiken e du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Någon som gillar Extrementory Grindfuckers (stavning?) JAg kan inte säjja att jag gilalr dom å lyssnar på dom å så men dom har coola låtar. *ich bin die grindcore out of hell* Haha dom är fan sjuka. Cradle of Filth någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Cradle of Filth någon? Lätt cradle iah iah kathulu fathagen (hmm stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Lätt cradle iah iah kathulu fathagen (hmm stavning?) Ahh Mother of Abomination, hela nya plattan är bara för skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Ahh Mother of Abomination, hela nya plattan är bara för skön. Hmm, jag är lite skeptisk till growling.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jippe ligger på top 10 i denna tråd .. Vad har frenzy skrvit om? Jag 1a ? Äh det var som fan.... Men hur kollar man sånt ? hur mcyket folk har skrivit i en tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Jippe ligger på top 10 i denna tråd .. Vad har frenzy skrvit om? Åh! Jag är så stolt! Jag ligger med på top10! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Disturbed - Liberate Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Kolla denna sida med spelmusik som någon har gjort om till lite Heavy Metal-inspirerat Oj, glömde sidan: LÄNKEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2005 Alla band klara till GoM: Dimmu Borgir Edguy Children of Bodom Masterplan Dark Tranquillity Grave Digger Amon Amarth Dream Evil Moonsorrow Evergrey Nocturnal Rites Sabaton Twilightning God Among Insects Teräsbetoni Pantokrator Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts