Flanders Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Det är de, de var grymmare förut och de använde inte smink och sånt skit. För ni som undrar vad Doktor Kosmos spelar, tja... De spelar larvig töntig skitmusik som kommunister och "alternativa" människor gillar. Det låter förjävligt och alla deras fans säger att de kan läsa mellan raderna i deras texter etc. Ren jävla skit är det. Varför skulle det vara fjortis rock? Det är väl mer punk/rock som GC och andra sådana band . Men kan hålla med om att dom var bättre för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Varför skulle det vara fjortis rock? Det är väl mer punk/rock som GC och andra sådana band Men punkrock brukar kallas fjortisrock av någon anledning. Bluäh.. hemsk musik med jobbiga sångare och riff som består av tre-fyra power chords och inget mer. Latmasks-sättet att ta sig in i musikbranschen (eller "musik"branschen), börja med punkrock. Hurkl. Btw., ni musikaliska människor. Vad är det svenska ordet för power chord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Men punkrock brukar kallas fjortisrock av någon anledning. Bluäh.. hemsk musik med jobbiga sångare och riff som består av tre-fyra power chords och inget mer. Latmasks-sättet att ta sig in i musikbranschen (eller "musik"branschen), börja med punkrock. Hurkl. Btw., ni musikaliska människor. Vad är det svenska ordet för power chord? Jaha dåså Varför de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Latmasks-sättet att ta sig in i musikbranschen börja med punkrock. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Btw., ni musikaliska människor. Vad är det svenska ordet för power chord? För er som har spelat gitarr ett tag vet att grunden till ett power chord är grundtonen och kvinten. Kvinten är alltså ton nummer 5 i skalan Stod det på någon vikingarock sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Stod det på någon vikingarock sida Jag vet mycket väl vad ett power chord är, jag frågade efter det svenska ordet för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag vet mycket väl vad ett power chord är, jag frågade efter det svenska ordet för det. Aha, men det finns säkert inget svenskt ord för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Slipknot är ju pinsamma... nån anna nhär som ska på Hammerfall i Scandinavium eller maiden i sommar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Slipknot är pinsamma? aha? dom äger för fan! vad är pinsamt me dom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Slipknot är pinsamma? aha? dom äger för fan! vad är pinsamt me dom?? Tja, jag syftade på deras musik. Hur många låter har dom som inte innehåller ordet "fuck" minst 34 gånger? Vad kallas den stil dom kör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dom sjunger väll inte fuck så ofta egentligen? förutom i Surfacing då kasnke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fuck this world, fuck this life, fuck your life, fuck fuck fuck... Men vad kallas stilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ingen aning. Bra är den iallafall!! *Fuck it all, fuck this world Fuck everything that you stand for, dont belong , dont exist Dont give a Shit. DONT EVER JUDGE ME* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Ingen aning. Bra är den iallafall!! *Fuck it all, fuck this world Fuck everything that you stand for, dont belong , dont exist Dont give a Shit. DONT EVER JUDGE ME* Okej, vi har väl olika smak. Kanske en dum fråga, men har du hört typ Iron Maiden, Motörhead, Judas Priest, Metal Church etc...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag ja. tycker sådär om motörhead. Maden är jävligt sköna. har 3 album.. vadårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Jag ja. tycker sådär om motörhead. Maden är jävligt sköna. har 3 album.. vadårå? Jag bara undra, eftersom alla dem banden är så mycket bättre än Slipknot att det vore synd att missa dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fuck this world, fuck this life, fuck your life, fuck fuck fuck... Men vad kallas stilen? Ermm lite skrik och hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Fuck this world, fuck this life, fuck your life, fuck fuck fuck... Men vad kallas stilen? Nu-metal. Eller bläurk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nu-metal. Eller bläurk. Bläurk är tyvärr inte accepterad som en riktig genre är jag rädd.... Hård nu metal isåfall, dom är ju väldigt annorlunda typ Linkin Park(som också är Bläurk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
666th Våfflan Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Du som e modd, vad är maxmåttet på avatars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts