pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Good charlotte å dom där green day å alla sånna där band är typisk fjortisrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Good charlotte å dom där green day å alla sånna där band är typisk fjortisrock. So fucking what? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ta och definera "fjortisband". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Rockband som fjortisar går runt å säjjer: jag älskar green day, å jag dööör för dom. å sånt skit. BAH edit: mit 300 inlägg Redigerad 16 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ska det bli bråk nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Rockband som fjortisar går runt å säjjer: jag älskar green day, å jag dööör för dom. å sånt skit. BAH edit: mit 300 inlägg Har aldrig sagt att jag älskar Green day eller Good charlotte, jag tycker bara vissa låtar är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Good charlotte å dom där green day å alla sånna där band är typisk fjortisrock. Så jävla mkt W0RD! Fast Green Day har varit bra förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Ni får tycka vad ni vill. jag undviker fjortisrock för jag tycker det låter förjävligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Lyssnar rätt mycket på Lok nuförtiden Tips Tips Tips Tips : 16007340 Sug min Hem till gården Och såklart : Lok står när dom andra faller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad är doktor kosmos för sorts musikstil? de står en langare på gatan å säljer blåvita flingor å blåvita flingor! de är jag som är mobbaren, jag mobbar hela jävla dan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad är doktor kosmos för sorts musikstil? Kanske någon form av Electronica eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Har detta nåt med hårdrock att göra ihuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Ozzy ROCKAR Hårt!!! //alexzander (Bassist i Bandet "Thö Häkkers") Redigerad 16 april, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Vad är doktor kosmos för sorts musikstil? de står en langare på gatan å säljer blåvita flingor å blåvita flingor! de är jag som är mobbaren, jag mobbar hela jävla dan! Det är inte hårdrock iaf! Politisk mes-pop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Visste att de inte var hårdrock iaf. bara udnrade lite allmänt. Master of Puppets ist scheisse gut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 (redigerad) Ill Niño Så jävla skön musik. Ni borde fixa lite låtar eller skivor med dom !' EDIT : Får väl tipsa om lite låtar då : Ill Niño - Liar Ill Niño - No murder Ill Niño - If you still hate me Ill Niño - This Times For Real Ill Niño - Lifeless .... life Ill Niño - Numb Ill Niño - How can i live Men jag kan säga att jag tyckt om alla låtar som jag hört med dom hitills EDIT : ännu en update av den här posten ! lägger till fler låtar... Redigerad 17 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Har börjat lyssnat lite på svensk musik bra som tusan: Mimikry - En flicka som är stark Mimikry - 500mil Dia Psalma - Luft Du vet att luften, den är gratis den kostar inget alls så tror du verkligen att den är nyttig för din hals skaffa, lyssna njut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dom som säger att Green Day är fjortisrock kan ju ta och hålla käft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Nu har jag börjat lyssnat på Slipknot igen. Fan vad dom är bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Dom som säger att Green Day är fjortisrock kan ju ta och hålla käft Det är de, de var grymmare förut och de använde inte smink och sånt skit. För ni som undrar vad Doktor Kosmos spelar, tja... De spelar larvig töntig skitmusik som kommunister och "alternativa" människor gillar. Det låter förjävligt och alla deras fans säger att de kan läsa mellan raderna i deras texter etc. Ren jävla skit är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts