GTA3 freak Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 vad kallar man en hiphoppare med en hjärncell? - gravid Vilken tur att det inte finns då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Hawk skriver det han skriver, för han är avundsjuk på att han inte kan vara normal och lyssna på Rock som 80% av alla andra killar. Du menar asså att 80% av alla killar är dumma i huvudet. Vad kallar man en hip- hoppare som misslyckas med att säga "fuck" minst en gång i en mening? Hippe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Vad kallar man folk som inte kan respektera andras smak? Jacker, GTA3 freak och Wild_hawk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag respekterar hans smak, men han gör inte min. Försvarade mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag respekterar hans smak, men han gör inte min. Försvarade mig bara. Genom att sänka dig till hans nivå? Klokt tänkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ge upp för helvete. Jacker, förresten, 80% av alla andra killar. Du verkar ju vara väldigt säker över det, du kanske kan bevisa det. Jag menar, i mina kretsar är det 80% hiphoppare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 HipHop sucks... Kläderna dom har på sig är ju skrattretande XXXXL jenas o tröjor stora som tält! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Ge upp för helvete. Jacker, förresten, 80% av alla andra killar. Du verkar ju vara väldigt säker över det, du kanske kan bevisa det. Jag menar, i mina kretsar är det 80% hiphoppare. Ja dom siffrorna var inte direkt rätt hehu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 HipHop sucks... Kläderna dom har på sig är ju skrattretande XXXXL jenas o tröjor stora som tält! Jahaja, så precis varenda en har det? Och dessutom är det en smaksak, alla tycker olika saker är snyggt. Dina åsikter är inte direkt lagar som alla ska följa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 HipHop sucks... Kläderna dom har på sig är ju skrattretande XXXXL jenas o tröjor stora som tält! Hej, jag har fördommar, har du också fördommar? Låt oss prata ut om det. Du har sett för mycket på MTV tror jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Okej, peace! Kom ihåg att detta är en hårdrocks tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 My life suffocates Planting seeds of hate I've loved, turned to hate Trapped far beyond my fate I give, you take This life that I forsake Been cheated of my youth You turned this lie to truth Anger, misery You'll suffer unto me Harvester of sorrow Language of the mad Harvester of sorrow Pure black, looking clear My work is done soon here Try getting back to me Get back which used to be Drink up Shoot in Let the beatings begin Distributor of pain Your loss becomes my gain Anger Misery You'll suffer unto me Harvester of sorrow Language of the mad Harvester of sorrow All have said their prayers Invade their nightmares To see into my eyes You'll find where murder lies Infanticide Harvester of sorrow Language of the mad Harvester of sorrow Language of the mad Harvester of sorrow Harvester of Sorrow... totaläg i Göteborg. Btw., vilka här var där? Jag vet att jag, Weener och skribb var där, men ingen annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag var där!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var tvungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag med... jag ska se Metallica igen!! Bestämt på studs. Och så ska jag träffa skribb där och slå honom i skallen. Varför? Säg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Har aldrig vart på en konsert i hela mitt liv. Tänkte gå på Ozzy om det inte hadde blivit inställt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Jag med... jag ska se Metallica igen!! Bestämt på studs. Och så ska jag träffa skribb där och slå honom i skallen. Varför? Säg det. Du din våldsamma....! Btw... Vilka ska på The Unholy Alliance okt 13/14? Jag såklart!!! Nån mer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 Nån mer än jag som tänkte gå på Ozzy? Det är typiskt att Örebro som ligger så nära denna håla aldrig har några bra konserter. Då hadde det vart mycket enklare att gå. Fast iofs ska min mamma och lillasyrra på Lena Philipson i Örebro, men vem bryr sig om nån som har "ont hela natten"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 @skribb: The Unholy Alliance skulle varit rätt maffigt (tänker på Slayer då, Slipknot... öhum), men nu är det nog rätt svårt att få ståbiljetter till ett resonabelt pris. @Jacker: Ozzy är ju typ död nu, om man ska på en Ozzy-konsert är det för att se Wylde äga alla andra gitarrister i världen. Men blir det några fler konserter från honom i Svädän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 14 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2004 HipHop sucks... Kläderna dom har på sig är ju skrattretande XXXXL jenas o tröjor stora som tält! Jodu, det är sånna alla hiphoppare har! Idiot... Man får väll klä sig hur man vill, lyssna på vad man vill och tycka vad man vill. Att det verkligen måste vara genrer på allting och att man är tvungen att kategorisera allting är faktiskt rätt befängt. I dagens samhälle måste allting ha en ettikett, vilket är idiotiskt. Låt allting vara det allting är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2004 Ge upp nu, vi låter våra långhåriga vänner vara ifred. ( Jag var inte seriös, så starta inte en till diskussion. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts