kricke Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Metallica är fyra långhåriga halvgalningar som spelar snabb hård metal. Metallica är inte fyra kortklippta gossar som spelar en blandning av alternativ rock och boogierock. Metallicas fans är galna ölhävande halvligister som inte är rädda för att göra som dem vill. Metallicas fans är inte maniska deppressiva tonåringar som sniffar/rökar <valfritt> till deras flumlåtar på Load/Reload, och ej heller nu-metalfjantar som tycker att Slipknot och St. Anger är världsbäst någonsin. Jo, det är skillnad på Metallica och Metallica. Korrekt. Btw, jag har alltid uttalat ditt namn Topptre istället för Toppe:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 deep purple - smoke on the water kan spela den på gitarr(stava ) Coolt det är ju inte bara den lättaste låten att spela i världen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Under load å reload var dom kortlippta Ja, exakt. Bullshit-ah, Load och ReLoad samt St. Anger är måhända inte lika bra som de tidigare men går att lyssna på.De hade varit ok skivor ifall de var gjorde av något sån't där äcklig mid-90's-band, men inte av Metallica. St. Anger är inte ok alls. Redigerad 15 april, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag har också uttalat det topptre, hur fan ska man annars uttala det? Toppe? Det låter ju fånigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Jag lägger mig i, och jag har alltid uttalat det Toppe. Redigerad 15 april, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag lägger mig i, och jag har alltid uttalat det Toppe. *klappar Cortez på huvudet* Det ska uttalas Toppe, men om ni tycker Topptre verkar mer rätt, så... visst. Btw., Queen! Har lyssnat på Bohemian Rhapsody tre dagar i sträck, får aldrig nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) GODSMACK 4 LIFE! Fyfan vad bra dom är! Får aldrig nog! Någon som känner till någon annan artist som spelar ungefär samma stil? Vad i helvete spelar dom för sorts musik egentligen? Det är ju metal, men är det industrial eller vadfan är det? godsmack - awake godsmack - greed (Fyfan, jag gråter när jag lyssnar på den, så jävla bra!) godsmack - vampires godsmack - straight out of line godsmack - Re-Align godsmack - serenity godsmack - Bad religion godsmack - Keep away godsmack - Moonbaby godsmack - Running blind godsmack - I´m doin the best that I can godsmack - Istand alone godsmack - whatever Så jävla bra! Redigerad 15 april, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Good Charlotte - Los Anthem Good Charlotte - The young and the hopeless Good Charlotte - Lifestyle of the rich and famous Seriöst..Good Charlotte det kan inte bli med wannabe-punk än så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Tänk dig själv Dyers Eve med Load-aktig inspelning. Crazy, huh? Jo, poäng där. Men det skulle väl inte skada någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 (redigerad) Jag håller med Pico, Load, Reload och St. Anger är 3 helt okej skivor. Och dom som tycker Garage Inc är dåliga förstår jag mig inte på. Finns ju ashårda låtar där. Breadfan, The Wait... Redigerad 15 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Haha, det är fan kul med Wannabes En tjej i min klass, berättade att hon o hennes kompis sett en tjej med kedjor, nitar och kajal runt ögonen, dom kunde inte låtar bli o fråga va den hade för stil. Svarade då stolt. -Hårdrockare såklart. Dom kunde då inte motså vad den personen lyssnade på. -Vad lyssnar du på då? -Greenday såklart, dom äger. Haha, fyfan va ja garva! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ska bara säga er en sak , gå in på Engelpropaganda.com Och tryck propaganda och sen tryck på det låtnamnet som står med vinröd text : Engel - walk the wounded , lyssna på den , Fyfan vad grym den är Jag ber er... gå in där och lyssna på den låten. Det är fan en av dem bästa låtarna jag hört på lääääääääääääääänge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag ber er... gå in där och lyssna på den låten. Det är fan en av dem bästa låtarna jag hört på lääääääääääääääänge ! Jaja... @Wiinöör: Garage Inc. is the shiz, särskilt Die, Die My Darling, Turn the Page, Loverman, Whiskey in the Jar, Tuesday's Gone, Last Caress/Green Hell, Am I Evil?, Stone Cold Crazy... listan kan göras lång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Jag ber er... gå in där och lyssna på den låten. Det är fan en av dem bästa låtarna jag hört på lääääääääääääääänge ! Jag vet, den e asbra, men föredrar lugnt Godsmack - greed! JAG GRINAR! GODSMACK ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 JAG GRINAR! GODSMACK ÄGER! Äh hittade den .... går att lyssna på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 WALK THE WOUNDED ÄGER! http://www.engelpropaganda.com/engelwtw.mp3 TANKATANKATANKATANKATANKA!11!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Metallica Murderolls Guns n Roses Slipknot Iron Maiden Slayer Marilyn MAnson Kiss AC/DC Europe Doktor kosmos Efter meteallica skrev ja bara ner banden ja gillar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Äh hittade den .... går att lyssna på "går att lyssna på"? KÄTTARE! godsmack är det bästa bandet som existerar! ska nog köpa någon t-shirt med godsmack på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Ett band som är att rekommendera är Twisted Sister. Asbra hårdrock med sköna låtar. Twisted Sister - Burn In Hell You gonna burn in HELL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Seriöst..Good Charlotte det kan inte bli med wannabe-punk än så Det var ju kul för dig, det är bra iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts