Frenzy Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Ska bara säga er en sak , gå in på Engelpropaganda.com Och tryck propaganda och sen tryck på det låtnamnet som står med vinröd text : Engel - walk the wounded , lyssna på den , Fyfan vad grym den är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Alice Cooper - School's out Alice Cooper - No more Mr. Nice guy SOAD - Chop Suey Slipknot - Wait and Bleed Slipknot - Left behind Slipknot - Surfasing Good Charlotte - Los Anthem Good Charlotte - The young and the hopeless Good Charlotte - Lifestyle of the rich and famous Blink 182 - All the small things Blink 182 - The rock show Orkar inte rabbla mer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Jaså? Tjatar och tjatar om Opeth, iaf de jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Det är ju bara bra. ALLA tjatar om Metallica, två tjatar om Opeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Spela roll vem som tjata, det är en hårdrockstråd som är till för att snacka i! Men jag tycker att man kan hålla en sansad dialog utan att folk ska börja tjafsa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nu är det dags för mig att tjata lite också, jag menar detta är en hårdrocks tråd och det alla snackar om är Metal och Metallica. Metallica är ju inge hårdrock, jag vill ha mer hårdrock i denna tråd. Vad är Opeth för stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Nu är det dags för mig att tjata lite också, jag menar detta är en hårdrocks tråd och det alla snackar om är Metal och Metallica. Metallica är ju inge hårdrock, jag vill ha mer hårdrock i denna tråd. Vad är Opeth för stil Metallica är allt vad hårdrock heter. Trash-metal till max. Om du tycker nått annat är du tondöv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Metallica är allt vad hårdrock heter. Trash-metal till max. Thrash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Load, Reload och Garage inc är inte direkt trashmetal, de är bara skit. Kill em ALl, ride the lightning, justice for all å master of puppets är PURE trashmetal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Metallica är allt vad hårdrock heter. Trash-metal till max. Om du tycker nått annat är du tondöv. Jag är säkert tondöv men namndöv är jag inte. Eftersom dom heter Metallica spelar dom väl metal?. Om dom skulle spela Rock n' Roll skulle dom väl heta Rockika. Nu tror väl du också att jag har något mot Metallica, men det har jag inte. Dom är jättebra men jag håller med GEAS om att det börjar bli lite för mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Load, Reload och Garage inc är inte direkt trashmetal, de är bara skit. Kill em ALl, ride the lightning, justice for all å master of puppets är PURE trashmetal Det är inga som helst fel på Load ReLoad eller garage inc. Särskilt inte på Garage Inc. Skönste coverplattan någonsin, älskar verkligen den, Förövrigt diggar jag Load stenhårt och ReLoad är inte fullt lika bra men den duger. GTApimpforlife : Snälla nån, bara för att dom heter Metallica betyder inte det att dom lirar Metal. Det vore ju som att säga att näskaffe är till för näsan Redigerad 14 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Load, Reload och Garage inc är inte direkt trashmetal, de är bara skit. Kill em ALl, ride the lightning, justice for all å master of puppets är PURE trashmetal Justice är inte thrash direkt, lite influerat kanske. Puppetz är inte heller thrash. Petighetspolisen slår till igen. Och jo, Black Album och efter är bara skit. Men det är skillnad på Metallica och Metallica. Vi har METALLICA! som är Kill -> Justice, och sen har vi Metallica som är Black Album -> Nu. Jag föredrar att inte nämna det senare p.g.a. att jag får migrän av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Metallica ty psuger efter att cliff dog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 (redigerad) Justice är inte thrash direkt, lite influerat kanske. Puppetz är inte heller thrash. Petighetspolisen slår till igen. Och jo, Black Album och efter är bara skit. Men det är skillnad på Metallica och Metallica. Vi har METALLICA! som är Kill -> Justice, och sen har vi Metallica som är Black Album -> Nu. Jag föredrar att inte nämna det senare p.g.a. att jag får migrän av det. Bah, Metallica är alltid Metallica fast i olika kvalitet. Bara för att det kommer en sämre skiva kan man inte säga "Det här är inte Metallica" för ni vet att det är Metallica. Förövrigt så tycker jag om alla plattor, men om jag måste välja nån som jag tycker minst om får det blir Reload. Redigerad 14 april, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Bah, Metallica är alltid Metallica fast i olika kvalitet. Bara för att det kommer en sämre skiva kan man inte säga "Det här är inte Metallica" för ni vet att det är Metallica. Metallica är fyra långhåriga halvgalningar som spelar snabb hård metal. Metallica är inte fyra kortklippta gossar som spelar en blandning av alternativ rock och boogierock. Metallicas fans är galna ölhävande halvligister som inte är rädda för att göra som dem vill. Metallicas fans är inte maniska deppressiva tonåringar som sniffar/rökar <valfritt> till deras flumlåtar på Load/Reload, och ej heller nu-metalfjantar som tycker att Slipknot och St. Anger är världsbäst någonsin. Jo, det är skillnad på Metallica och Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2005 Under load å reload var dom kortlippta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Bullshit-ah, Load och ReLoad samt St. Anger är måhända inte lika bra som de tidigare men går att lyssna på. Något som inte går att lyssna på är Justice-albumet. Var ända in i helvete har de spelat in det? På månen? Nää, trots många bra låtar är det dock inte studioversionerna av dessa som är något för mig. Live är en annan femma. Höhö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Justice albumet är grymmt skönt. One, And justice for all, the shortest straw å eye of the beholer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Harvester of Sorrow!!1!111!1ett!1 http://67.18.37.14/19/132/emo/ranting_w.gif Your loss becomes my gain, baby. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 Alice cooper - poison deep purple - smoke on the water kan spela den på gitarr(stava ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts