Geten123 Skrivet 6 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Låttips Murderdolls special: Murderdolls - I Love To Say Fuck Murderdolls - Dead In Hollywood Murderdolls - Love At First Fright Murderdolls - She Was A Teenage Zombie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Opeth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Är det några som ska till Gates of Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 (redigerad) Låttips Murderdolls special: Murderdolls - I Love To Say Fuck Murderdolls - Dead In Hollywood Murderdolls - Love At First Fright Murderdolls - She Was A Teenage Zombie *host* Murderdolls - Welcome to the Strange... Edit: @Frenzan på förra sidan: Ja, MFKR är utan tvekan bäst. =) Redigerad 7 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 *host* Murderdolls - Welcome to the Strange... Edit: @Frenzan på förra sidan: Ja, MFKR är utan tvekan bäst. =) Tycker inte om den så mycket. Kanske beror på att jag inte tycker om Anders röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2005 Är det några som ska till Gates of Metal? Ja lät. Dimmu Borgor lockar fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Jag funderar på att dra dit för att Dark Tranquillity och Amon Amarth ska spela där och sen är Children of Bodom där också. CoB kanske inte är så bra just nu men jag har alltid lyssnat på dem när jag var mindre så det skulle vara stort att se dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Är det några som ska till Gates of Metal? Självklart. Amon Amarth, Children of Bodom, Dark Tranquillity, Dimmu Borgir och Pantokrator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Pantokrator har jag inte hört, är dom bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Kolla deras hemsida. www.pantokratos.se tror jag det är. Lyssna på "Eden", mycket bra, synd bara att man inte får höra hela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 Pantokrator har jag inte hört, är dom bra? Är inte det den där finnen som spelar fåning power metal på finska som antagligen bara är ett utfyllningsband. Publiken kommer bestå av hans morsa och flickvän typ. Eller är det nån annan jag tänker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Lite info om Pantokrator: Death metal från Sverige som låter riktigt grymt. Pantokrators debutalbum ”Blod” fick bra kritik och bandet har utlovat mycket röj på Gates of Metal. Det är från Gatesofmetal.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2005 Är inte det den där finnen som spelar fåning power metal på finska som antagligen bara är ett utfyllningsband. Publiken kommer bestå av hans morsa och flickvän typ. Eller är det nån annan jag tänker på. Du tänker på någon annan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Run DMC - King Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Det här får bli min skiva: 1. Fight Fire With Fire 2. Fade to Black 3. Ride the Lightning 4. Hit the Lights 5. Welcome Home (Sanitarium) 6. Frantic 7. No Leaf Clover 8. Motorbreath 9. Sweet Amber 10. Metal Militia Det här får bli min (lite gammalt, men whattafuk): CD 1: 1. Battery 2. Blackened 3. Trapped Under Ice 4. Seek & Destroy 5. Until It Sleeps 6. Of Wolf and Man 7. Welcome Home (Sanitarium) 8. Am I Evil? 9. The Memory Remains 10. The Unforgiven 11. The Unforgiven II 12. Frantic 13. One CD 2: 1. Fight Fire with Fire 2. The Four Horsemen 3. The Call of Ktulu 4. Last Caress/Green Hell 5. ... And Justice For All 6. Master of Puppets 7. Sad But True 8. Some Kind of Monster 9. Bleeding Me 10. For Whom the Bell Tolls 11. Motorbreath 12. All Within My Hands Redigerad 10 april, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 (redigerad) Min skiva sånnafall: Redigerad 10 april, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Min skiva sånnafall: Braa val. När släpper dom ny platta? Längtar som saaatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 I slutet av året. Håll ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2005 Längtar redan. fast albumen har slaknat sen dom började, inte lika mycket tryck i dom. haha min polare tyckte att metallica borde öra en dokumentär till alla deras kommande skivor. albumen efter black album är inge bra. nån bra låt här å där. men ingen skiva som är en fullträff. ride the lightning å kill em all är perfekta. inga dåliga låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Nile Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts