GEAS Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Metal helt enkelt men en jävla massa solorunk. Gitaristen får fan aldrig nog med hans dueller mot trummisen, lite överdrivet ibland. Men det är coolt. Tycker också Alexi Laiho kan bli lite väll.. "tuff" ibland. "yeah we had a fuckin' good time drinkin beer" "so fucking good" "fuckfufkcbeerbeergirlsgirls"... Men bra musik är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Alexi har väl gått ur bandet ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Alexi har väl gått ur bandet ? Han är väl överkucku-bestämmer-allt? Tror inte det skulle funka om han lämnade. Däremot har jag hört att han skadat armen, men jag vet inte om han har börjat spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Nu vill jag då komma med lite soad tips igen. System of a Down - Cigaro System of a Down - Aerials System of a Down - ATWA System of a Down - Chop suey System of a Down - Marmalade System of a Down - Mr.Jack System of a Down - Needles System of a Down - Peephole System of a Down - Prison song System of a Down - Psycho System of a Down - suggestions System of a Down - Sugar System of a Down - Shame on a nigga (feat Wutang clan) Allt för den här gången :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 (redigerad) Har skaffat lite Ozzy Osbourne skivor idag, en live-skiva bland annat. En låt var så fuktansvärt grym, det var ett trummsolo med Randy Castillo. Så jag skulle vilja tipsa om denna liveskiva som heter Live & Loud DAGENS HEDER Redigerad 1 april, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja första april på dig med..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja, imorrn ska jag då till NY, och jag undrar om det finns någon fin musik jag skulle kunna lyssna på i planet. Det skulle sitta fint med någon riktigt tung låt med tunga trummor, och hög bas. Inge black/death metal... Någon som kan någon skön låt? plzzz, plz, plz, plzzz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Ja, imorrn ska jag då till NY, och jag undrar om det finns någon fin musik jag skulle kunna lyssna på i planet. Det skulle sitta fint med någon riktigt tung låt med tunga trummor, och hög bas. Inge black/death metal... Någon som kan någon skön låt? plzzz, plz, plz, plzzz! System of a Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 System of a Down Har redan i stort sett alla som är bra, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Har redan i stort sett alla som är bra, så... Slipknot ,Metallica , Children of Bodom , Nirvana m.m ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Chicks On Speed!!!! Även fast dom inte är hårdrock, men... ...närmaste i mina musikkretsar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oh my! Surfade runt på Ultimate-guitar.com, och gick in på Cover-avdelningen på deras forum, då jag hittade den här tråden. Den snubben är helt fantastisk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Oh my! Surfade runt på Ultimate-guitar.com, och gick in på Cover-avdelningen på deras forum, då jag hittade den här tråden. Den snubben är helt fantastisk! Haha han är ju inte lite het iheller Fan tänk att stå hemma och lira så ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Mmm.. riktigt grym. Skön dist också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Han äger! Förövrigt är Metallica - Fade to Black bäst just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bah. Sluta låt bli att skriva här. Black Label Society äger! Gav dem en chans igen efter att ha kollat igenom Ozzys Live at Budokan, och efter att ha lyssnat igenom 1919 Eternal måste jag säga att BLS är mucho bravisimo. Tips tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Bah. Sluta låt bli att skriva här. Black Label Society äger! Gav dem en chans igen efter att ha kollat igenom Ozzys Live at Budokan, och efter att ha lyssnat igenom 1919 Eternal måste jag säga att BLS är mucho bravisimo. Tips tips. Dom är väl rätt okej, gillar ett par låtar med dom bara.. Förresten det är väl ingen som missar "Plektrum" som går 00.25 alltså om 23 minuter på ZTV! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 Lyssnar just nu på cover låten Highway to Hell (av AC/DC) med Marilyn Manson! SKönst asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2005 (redigerad) Slipknot - purity ! Och sen är Murderdolls - dressed to depress jävligt bra också EDIT: Har börjat lyssna på slipknot skitmycket igen Här är några tips ! People = Shit My plague Purity Left behind Spit it out liberate eyeless Surfacing Gently (den nyaste) ja det var dem tipsen ! Och är det bara jag som tycker slipknot var bättre förr ? Redigerad 5 april, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 april, 2005 Än en gång så tipsar jag om hammerfall, chapter V: inbent, unbowed, unborken! Går inte att få nog av, eler hur geas?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts