Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sex pistols i hårdrockstopicen? Det är ju punk! Någomn borde skapa en ounktopic så många som det nu är som lyssnar på det! Hmm så då skulle vi skapa en Metal topic , Grunge topic också `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Hmm så då skulle vi skapa en Metal topic , Grunge topic också `? .. det är det vi har hårdrockstopicen till, efterssom det är grenar i hårdrocken, vilket punken inte är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 .. det är det vi har hårdrockstopicen till, efterssom det är grenar i hårdrocken, vilket punken inte är. Ok ok... Så du menar att grunge har med hårdrock att göra men inte punk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ok ok... Så du menar att grunge har med hårdrock att göra men inte punk? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Har börjat lyssna på slipkont's balader... nån som har tips på bra balader med dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vermillion pt.2 rätt bra ballad med slipknot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Ett tips till : Nirvana - Frances Farmer Will Have Her Revenge On Seattle! Den är skitgrym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Vermillion pt.2 rätt bra ballad med slipknot. Den har jag, hade hela den cdn där den finns med tack ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 METALLICA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2005 Hehe skulle bara säga en sak. Tankade precis Kill em all plattan. Grymt bra måste jag säga att den var Första Metallica plattan jag har ska försöka "fixa" alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Hehe skulle bara säga en sak. Tankade precis Kill em all plattan. Grymt bra måste jag säga att den var Första Metallica plattan jag har ska försöka "fixa" alla Metallica äger Ska köpa Justice for all snart, ska bara hasa mig in te stan. Skönaste plattorna är såklart: Ride the lightning, Kill em All och ...And justice for all. skaffa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Tacka vet jag Dark Funeral. Vilka kommer till GoM då? Nya band ju! Dark tranquillity! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 (redigerad) Jag har haft några Children of Bodom låtar på datan nu ett tag. Så tog jag och lyssnade igenom det och jag gillade faktiskt det jag hörde ganksa mycket Ska tanka fler låtar nu Och ad gör dom för musik ? Death eller black metal ? EDIT : The trooper är jävligt bra Redigerad 31 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Är själv i en förbannat härlig Zeppelin fas. Har precis fått alla album och jag rekommenderar Led Zeppelin ll och Led Zeppelin llll. Och detta ska alla veta JIMMY PAGE ROCKS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Jag har haft några Children of Bodom låtar på datan nu ett tag. Så tog jag och lyssnade igenom det och jag gillade faktiskt det jag hörde ganksa mycket Ska tanka fler låtar nu Och ad gör dom för musik ? Death eller black metal ? EDIT : The trooper är jävligt bra Metal helt enkelt men en jävla massa solorunk. Gitaristen får fan aldrig nog med hans dueller mot trummisen, lite överdrivet ibland. Men det är coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vilka låtar tycker ni om med Children of bodom, det jag hört är skitdåligt, så jag slängde det, men vilka tycker ni är bra? Fan vad dåligt jag förklarar mig. Kan inte tänka klart just nu... förlåt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Ska köpa Justice for all snart, ska bara hasa mig in te stan. Har den på LP (!) nå jävulskt skön är den då iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Vilka låtar tycker ni om med Children of bodom, det jag hört är skitdåligt, så jag slängde det, men vilka tycker ni är bra? Fan vad dåligt jag förklarar mig. Kan inte tänka klart just nu... förlåt mig... Hela Hate Crew Death Roll är bra. Tex låtar som Tripple Corpse Hammerblow, Bodom Beach Terror är mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 31 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2005 Mask Of Sanity, Lake Bodom, Hate Me, Everytime I Die, Children Of Decadence och deras cover på Ozzys låt, Shot In The Dark. Det är väl dom som är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2005 Woaw! Som sagt har jag fått metallicaFeber nu ! And justice for all skivan är fan skitskön Kill em all också . Men det är väl inte lönt att skicka tips in här på Metallica låtar , fär alla har väl redan hört dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts