Pico Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Den är störtskön ju! Allra härligast på S&M, orkestern bidrar med en hel del på den. Dessutom ser Chtulhu ashäftig ut. *petig* Vafan är det där för miffo?! Det HÄR är Cthulhu: Da real shizzle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 *petig* Vafan är det där för miffo?! Det HÄR är Cthulhu: Bild Da real shizzle. Meh, stort sett samma sak. Huvudsaken är att det är en otrevlig rackare. Min Chtulhu är bättre än din. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Däremot har jag upptäckt att i stort sett alla är uppbyggda på samma sätt. Vers, refräng, vers, refräng, hårdare bit/solo, refräng, solo/outro. Blir smått enformigt ifall man tittar på en konsertfilm rakt igenom. Likadant med S.O.A.D. Ungerfär såhär : Hårt , Lugnt , Hårt (refräng) , Lungt , hårt... osv dom bara växlar med det hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej dom brukar börja med lugnt! Anledningen till att jag inte tycker om metallica är nog för att dom kör 80-tals hårdrock... inte som G ´n R, utan lite hårdare, men ändå inte så hårt som jag tycker om.... det är underligt det här med musik... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Nej dom brukar börja med lugnt! Nejdådet är bara i några låtar. Exempel på det jag menar : Sugar Deer dance Cigaro Prison song. Fast äh det är nog skitsamma.. Vissa börjar emd hårt vissa med lugnt.. men sen fortsätter det som jag sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Nej, men lyssna på sugar, den är lugn med trummor i c:a två sekunder.... Det är väl lugnt... tycker jag iaf... SOAD - holy mountain är rätt skön... Redigerad 28 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 SOAD - holy mountain är rätt skön... Visst är den skön. Men inte lika skön som Kill Rock N Roll ! och ingen av dom nya tar CIgaro eller B.Y.O.B ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 B.Y.O.B suger! Cigaro är skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 B.Y.O.B suger! Cigaro är skön! B.Y.O.B SUGER ? Då har du fan inte lyssnat på den tillräckligt... lyssna på dennågra gånger sen älskar man den ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 D http://www.kwiz.biz/showquiz.php?quizid=6127 Hittade det på officiella forumet, fick Garage inc. och Lars Ulrich. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Jag fick Kirk och ...And Justice for All. Stämmer rätt bra, förutom att jag är trummis. Föresten, Call of Cthulhu är jävligt cool. Testa att lyssna på låten och kolla på massa bilder av Cthulhu, ascoolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 D http://www.kwiz.biz/showquiz.php?quizid=6127 Hittade det på officiella forumet, fick Garage inc. och Lars Ulrich. Fick Kirk med Mitt riktiga namn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 (redigerad) Låt mig gissa, på "Would you screw James Hetfield?" tog du ja? Ödit: Me mitt riktiga namn fick jag Burton och S&M. Redigerad 28 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Låt mig gissa, på "Would you screw James Hetfield?" tog du ja? Haha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Hmm... Kill 'Em All och Lars Ulrich. "Would you screw James Hetfield?" Svar: "I want to marry him..." Är man helt seriös och med sitt riktiga namn så blev det Kirk och Garage Inc. Mysko. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 Manowar - Warriors Of The World United Så äckligt jävla bra! Jag grinar, och bugar mig åt Joey eller vem det nu var som hjälpte mig in i manowars hemliga sekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Blev Metallicas maskot och And justice for all. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Live Shit och Kirk blev jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 (redigerad) Bara jag som lyssnar på Sex Pistols här ? Ajja här är lite låtar som jag tipsar om : Sex Pistols - Bodies Sex Pistols - Anarchy for the U.K Sex Pistols - Schools are Prisions EDIT : Den låten som har grymmast text är nog fan God save the queen så tipsar om den också God save the queen The fascist regime They made you a moron A potential H bomb God save the queen She ain't no human being and There's no future And England's dreaming Don't be told what you want Don't be told what you need There's no future No future No future for you God save the queen We mean it man We love our queen God saves Redigerad 29 mars, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 29 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2005 Sex pistols i hårdrockstopicen? Det är ju punk! Någomn borde skapa en ounktopic så många som det nu är som lyssnar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts