Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Inte att slå så hårt man kan. Men visst, fixa ett par dubbelkaggar, och spela in det. Jag mena att spela i takt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Säg det då?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Jag vill att Nightwish ska komma till Gates of Metal. Jag får ringa Jucka eller Tarja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Såg dem på Swedenrock förra året. Det var den sämsta konserten jag såg där. Trummorna överröstade allt annat, inte minst sångarens röst, och till råga på allt ösregnade det. Fy fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2005 Ni får ju inte glömma bort denna tråden ! Någon som har lite tips till mig ? Gärna någon låt med Staind eller Creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Creed? One Last Breath kanske. Omg så underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 "Crashdiet - Riot in everyone" e skön o lyssna på när man e lite små trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Clawfinger har gjort en bra låt Two Sides. Den är iofs jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Creed? One Last Breath kanske. Omg så underbar låt. Klart att man redan har den Blev kär i den låten för min syster skulle sjunga den på skolavlustning Så hon spelade den hela tiden här hemma .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Ni får ju inte glömma bort denna tråden ! Någon som har lite tips till mig ? Gärna någon låt med Staind eller Creed En riktigt bra Creed låt är "My Sacrifice". Ohhh vad den är skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 En riktigt bra Creed låt är "My Sacrifice". Ohhh vad den är skön "What If" är också bra, om jag minns rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 En riktigt bra Creed låt är "My Sacrifice". Ohhh vad den är skön Har den också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Inte Creed men Metallica - Sad But True är rätt skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Inte Creed men Metallica - Sad But True är rätt skön. Ja den är ganska grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Jag måste bara sticka in här och tipsa om en sak. Metallica - Master of Puppets (Seattle '89) det är bra grejor. Mäktigt i slutet när det ser ut som att Jason sväljer micen när han ''vrålar''. EDIT: Mena ju Jason, inte James! Redigerad 24 mars, 2005 av Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 ...And Justice For All skivan är ett måste! Hårdaste Metallica plattan, näst efter Kill Em All. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 (redigerad) Eh? Puppets är lugnt mycket hårdare än Justice. ... eller? Edit: Skrivfel. Saaatana. Redigerad 24 mars, 2005 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2005 Woaw ! Har ett tips ! Social Distortion - Angels Wings ! Svinbra låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ultima Thule Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 25 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2005 Ultima Thule? I hårdrockstopicen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts