kricke Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Och ännu bättre - Amon Amarth. Yes, gogo Amon Amarth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 (redigerad) Jag tycker om den mesta slags rock och respektera er smak så respektera min Mina favoritband (med deras bästa låt) 1.Black Sabbath - Iron Man 2.Led Zeppelin - Stairway To Heaven 3.Judas Priest - Breaking The Law 4.Red Hot Chili Peppers - Otherside 5.The Hives - Walk Idiot Walk Även Poisen med Alice Cooper är grym Edit: tog bort "onödig kommentar" Redigerad 4 april, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Rap och Hiphop SUGER Jävligt onödig kommentar , precis som denna här är. Men starta förfan inget krig för vi vill ha kvar denna topicen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag tycker om den mesta slags rock och respektera er smak så respektera min Mina favoritband (med deras bästa låt) 1.Black Sabbat - Iron Man 2.Led Zeppelin - Stairway To Heaven 3.Judas Priest - Breaking The Law 4.Red Hot Chili Peppers - Otherside 5.The Hives - Walk Idiot Walk Även Poisen med Alice Cooper är grym Rap och Hiphop SUGER "även poison med alice cooper är grym" vafan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Ehhh...vad menar du? Att han stava fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Woaw ! Jag har blivit förälskad i ett nytt band ! Rise Against ! Skitgrymt band ! har inte hört så många låtar med dom men dom låtarna jag har hört är jävligt bra ! Några av dom : Like the angels First drop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2005 Jag har ocså blivigt förälskad i ett nytt band. U2. Jag älska "Vertigo". Vilken grym låt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Konstigt. Har också upptäckt ett nytt band: Sonata Artica! Black Sheep äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Jag har ocså blivigt förälskad i ett nytt band. U2. Jag älska "Vertigo". Vilken grym låt det är Hårdrock?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hårdrock?... Vi alla tycker olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Vi alla tycker olika Ja, uppenbarligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har bara en fråga. Nån som vet var Sonata Artica lirar för typ av musik? Tycker det låter melodisk nånting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Har bara en fråga. Nån som vet var Sonata Artica lirar för typ av musik? Tycker det låter melodisk nånting. Power Metal (från Finland, deras gitarrist äger ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 (redigerad) Har bara en fråga. Nån som vet var Sonata Artica lirar för typ av musik? Tycker det låter melodisk nånting. Hört några låtar med de. Jag tycker det är antingen: Rock, Prograssive Metal eller Heavy Metal. Något i den stilen Redigerad 19 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Någon som gillar cannibal corpse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Power Metal (från Finland, deras gitarrist äger ) Tack för svar. Håller med, deras gitarrist äger stort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Någon som gillar cannibal corpse? Nepp, hatar dom. Kanske vore bra om sångaren inte vore i målbrottet och om dom köpte en riktig moick istället för den dom hitta på skroten Ne men allvarligt, ja kan oxå skrika sönder stämbanden och slå allt ja kan på trummor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Nepp, hatar dom. Kanske vore bra om sångaren inte vore i målbrottet och om dom köpte en riktig moick istället för den dom hitta på skroten Ne men allvarligt, ja kan oxå skrika sönder stämbanden och slå allt ja kan på trummor Ja, och i takt också antar jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Ja, och i takt också antar jag? Hmm det är lätt ? tycker jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 19 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2005 Hmm det är lätt ? tycker jag iaf Inte att slå så hårt man kan. Men visst, fixa ett par dubbelkaggar, och spela in det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts