vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tipsar en gång till! GODSMACK - SERENITY! och: GODSMACK - VOODOO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Marilyn manson.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Marilyn manson - tourniquet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Marilyn manson - tourniquet Dom flesta av hans låtar e sköna. många e läskiga.. som t.ex. The Hands of Small Children, konstig musik i bakrunden å ett gråtande barn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Murderdolls - I Love To Say F*ck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Murderdolls - I Love To Say F*ck! Murderdolls har typ bara ksöna låtar... dressed to depress, dawn of the dead, white wedding, slit my wrist, ppl hate me, twist my sister... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Då är vi två! Gillar dom som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Då är vi två! Gillar dom som fan. Joey är grymmare på gura än trummor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Då är vi två! Gillar dom som fan. Tre...Nåja, dom låtar pottzork skickat eller bett mig tanka åt honom har vart bra iaf Redigerad 15 mars, 2005 av HemuleN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 (redigerad) Men det är väl sån kass black metal ? För det första är de flesta banden där death metal, och för det andra är du som är kass. Redigerad 15 mars, 2005 av chainsawgutsfuck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) DragonForce iofs är det Metal och inte Hårdrock men skitsamma dom är skitbra ändå ^^ EDIT: oops, litet stavfel Redigerad 18 mars, 2005 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Joey är grymmare på gura än trummor! Nja, jag tycker han är lika bra på båda två. Men hans gitarrsolo i Love At First Fright är oslagbart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 DraginForce iofs är det Metal och inte Hårdrock men skitsamma dom är skitbra ändå ^^ Tja, av de tretton låtarna jag hittade i busken, såvar det tre jag gillade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Men det är väl sån kass black metal ? Här kan jag inte göra annat än att hålla med chainsawgutsfuck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Här kan jag inte göra annat än att hålla med chainsawgutsfuck. Jahao ok ok Deathmetal är bra , det flesta iaf. BlackMetal har jag inte lyssnat mycket på. Kanske därför jag inte tycker om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 Kanske det ja. Bloodbath - Eaten Helt underbar låt. Och jag vet att jag har sagt det innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 mars, 2005 (redigerad) Shiit Både Dimmu Borgir och Children of Bodom kommer till Gates of Metal 5-6 Augusti 2005. GoM Artister Redigerad 17 mars, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Och ännu bättre - Amon Amarth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Shiit Både Dimmu Borgir och Children of Bodom kommer till Gates of Metal 5-6 Augusti 2004. Hmm trodde vi var inne på år 2005 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 mars, 2005 Hmm trodde vi var inne på år 2005 ? Detaljer Nån mer som ska dit eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts