BigBear Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Näfan, Rammstein Oomph! In Extremo ljuvlig tysk hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 The real motherfucking stuffshit Metallica Metallica Metallica Metal up your ass... xD Metallica - Of Wolf And Man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Tycker ni att Foo Fighters kan klassas som hårdrock (vissa låtar) samma fråga om: Lostprophets, linkin Park, Crossfade och Prime Sth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 The real shit: Murderdolls Metallica Twisted Sister Slipknot Stone Sour Iron Maiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 System of A Down Ser bra ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Dimmu Borgir Cradle of Filth Children of Bodom Finntroll The Haunted Faller mig i smaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Metallica - Of Wolf And Man ÄLSKA OF Wolf and Man! Trummorna låter så jävla bra, det gör dom i hela svarta plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 GODSMACK!! DET ÄR THE REALLY REAL MOTHERFUCKING SHIT, BIATCH! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Finntroll Murderdolls Slipknot Slayer Stone Sour ÄGIGA BAND . Säjer bara WOOT BABY, WOOT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Att alla börjat lyssna på finntroll nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har lyssnat på dom ett tag... Så tro inte att jag bara börjat för att andra började... Jag började för att min brorsa lyssnade på dom sen så "fick" jag några av några jag "träffade" på (let's say)mIRC. Och det var kanske några månader sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har lyssnat på dom ett tag... Så tro inte att jag bara börjat för att andra började... Jag började för att min brorsa lyssnade på dom sen så "fick" jag några av några jag "träffade" på (let's say)mIRC. Och det var kanske några månader sedan. Har inte påstått att du börjkat lyssna på dom nu, vad jag menar är att alla helt plötsligt börjat skriva om dom, inna har dom ju arit en fis i vinden... Jag m,enar inte heller bara här på sajten, utan på skolan och allt sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Att alla börjat lyssna på finntroll nu då? Jag har lyssnat på dom ett jävla bra tag. Fast dom är rätt fåniga faktiskt Men Trollhammaren är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag har lyssnat på dom ett jävla bra tag. Fast dom är rätt fåniga faktiskt Men Trollhammaren är grym. Kollan på replyen över din! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag blir ju deprimerad ! Inte många som lyssnar på S.O.A.D ! jaha jag kanske börjar blir jobbig med mitt soad nu igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag blir ju deprimerad ! Inte många som lyssnar på S.O.A.D ! jaha jag kanske börjar blir jobbig med mitt soad nu igen... Äsch, JAG lyssnar på soad... bubbles får man ju nästan orgasm utav! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Jag blir ju deprimerad ! Inte många som lyssnar på S.O.A.D ! jaha jag kanske börjar blir jobbig med mitt soad nu igen... Hähä, Cigaro och Toxicity går väl an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Woaw fick en ny låt av en polare precis. Med soad då System of a down Feat Wutang clan - Shame on a nigga ! Jävligt grym låt ! S.O.A.D. , Live and Uncut ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Woaw fick en ny låt av en polare precis. Med soad då System of a down Feat Wutang clan - Shame on a nigga ! Haha, den var jätterolig! Särskilt som han tryckewr ihop shame on you, nigga wu tang clan suger btw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2005 Haha, den var jätterolig! Särskilt som han tryckewr ihop shame on you, nigga wu tang clan suger btw! Haha japp Dom suger när dom gör själv men dom är rätt grymma när dom kör med system of a down ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts