BigBear Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 (redigerad) (inklusive de som aldrig släppts, smurf och så vidare!) Det är inte ens en låt av Rammstein. Redigerad 12 mars, 2005 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Tittade lite på google tills jag hittade denna underbara bild: http://hem.passagen.se/metmikes/Image25.gif Där alla i Metallica för ett par år sen såg ut som tyska turister. Redigerad 13 mars, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nja, Jason såg ut som en tysk turist, medans James såg ut som den glada lilla svensken. Kirk ser ut som en staty. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Nu försvann bilden :'( Kommer säkert upp imorrn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 (redigerad) Det är inte ens en låt av Rammstein. Vilöl du ha en bild på den, eller ska jag skicka den till dig via msn? EDIT: eller kolla allra längst ner HÄR! Redigerad 13 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jenns Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Den absolut bästa hårdrockaren är Micke Ahldels i bandet BLACK DEATH MOTHER FUCKER GUTS, å säg inte nu att ni inte vet vilka det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vilöl du ha en bild på den, eller ska jag skicka den till dig via msn? EDIT: eller kolla allra längst ner HÄR! Jo, jag har hört klippet men det har inget med Rammstein att göra bara för att det är tyska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Jo, jag har hört klippet men det har inget med Rammstein att göra bara för att det är tyska. Har jag påstått det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Har jag påstått det? Jag har nästan alla låtarna rammstein gjort! (inklusive de som aldrig släppts, smurf och så vidare!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Vad har det där med saken att göra? smurf är en låt som aldrig har släppts, den är gjord av rammstein, men dom tyckte den var så jävla dålig att dom aldrig släppte den. Jag hittade den när jag laddade hem musik, och there you go! "har inget med Rammstein att göra bara för att det är tyska." Ännu en gång: har jag påstått att det har med rammstein att göra bara för att de är tyska? SVAR: nej, det har jag inte! Jag har sagt att rammstein har gjort den, men aldrig att den har något att göra med dom bara för att dom är tyska! Du förklarar dig extremt luddigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Orka med din felaktiga information. fakta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2005 Orka med din felaktiga information. fakta WTF? Jävla lögnar sidor jag har vartinne på! fuck rammstein.se´s forum! Gud vad pinsamt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 METALLICA ÄGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Den absolut bästa hårdrockaren är Micke Ahldels i bandet BLACK DEATH MOTHER FUCKER GUTS, å säg inte nu att ni inte vet vilka det är Men din lilla lurkelidur, kom inte här och hitta på en massa fjantband, spring hem till stugan din och lek med trollen istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 The Real shit : System of a down Slipknot Nirvana Ramones In Flames Sex pistols Black Sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 The really real shit: Opeth Dissection Bloodbath Nile Bolt Thrower ... etc etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 The really real shit: Opeth Dissection Bloodbath Nile Bolt Thrower Men det är väl sån kass black metal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Nej nej nej Metallica Flogging Molly Pantera System of A Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 Metallica Marilyn Manson Slipkot AC/DC Iron Maiden Guns n Roses RAmmstein Slayer Deicide Cradle of Filth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2005 The really fucking real got damn shit: -Motörhead -Iron Maiden -Metallica -G n' R -Velvet Revolver -Hammerfall orka ta alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts