Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

Jag skulle väldigt gärna vilja höra namnen på dessa "liknande" band. Varsågod och börja.

Ok då jag menade kanske inte liknande på det sättet utan jag menade band som lirar hård musik som slipknot , soilwork osv.. dom är inte speciellt lika Rammstein , Men dom lirar hård musik.

Altså det jag vill säga är att jag gillar många band som lirar hård musik förutom Rammstein !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ok då jag menade kanske inte liknande på det sättet utan jag menade band som lirar hård musik som slipknot , soilwork osv.. dom är inte speciellt lika Rammstein , Men dom lirar hård musik.

Altså det jag vill säga är att jag gillar många band som lirar hård musik förutom Rammstein !

Men rammstein lirar väl inte särskilt hård musik? (w00t)

Dem är ju ett av de hårdrocksbanden som lirar ganska lugn musik! (av dem som skapades efter 95!)

Iallfall enligt min mening! Klart att dom gjort några hårda låtar, men vanligtvis gör dom ju ganska lugn och skön musik! (se adios, los och amour!)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rammstein lirar väl inte särskilt hård musik? :angry:

Dem är ju ett av de hårdrocksbanden som lirar ganska lugn musik! (av dem som skapades efter 95!)

Iallfall enligt min mening! Klart att dom gjort några hårda låtar, men vanligtvis gör dom ju ganska lugn och skön musik! (se adios, los och amour!)

De har iallafall en sjuk musikvideo, kommer inte ihåg vilken låt det är :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm den var mysig :angry:

Jag lyssnade lite på Clawfinger idag, det var riktigt länge sen men dom har varit mitt favvoband.

Mycket skit har dom skrivit men låtar som Pay the Bill och framför allt Two Sides är bra.

Bra att du tycker det. Nu har min respekt för dig ökats aningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat lyssna på Rammstein... FYFAN VA BRA! Tänk att jag inte fattat tidigare :angry:. De flesta känner väl igen de kända låtarna men jag kan iallafall tipsa om Zwitter som jag inte tror alla har hört (kan ha fel).

Jag har nästan alla låtarna rammstein gjort! ;) (inklusive de som aldrig släppts, smurf och så vidare!)

Hett tips: rammstein - stripped

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...