Frenzy Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag skulle väldigt gärna vilja höra namnen på dessa "liknande" band. Varsågod och börja. Ok då jag menade kanske inte liknande på det sättet utan jag menade band som lirar hård musik som slipknot , soilwork osv.. dom är inte speciellt lika Rammstein , Men dom lirar hård musik. Altså det jag vill säga är att jag gillar många band som lirar hård musik förutom Rammstein ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag skulle väldigt gärna vilja höra namnen på dessa "liknande" band. Varsågod och börja. Die Apokalyptischen Reiter? Nej, skoja. Humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ladda ner (skaffa) BLOODBATH - THE ASCENSION. Helt underbar låt. Har ni skaffat den än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har ni skaffat den än? Jag ladda ner den, den är fan skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Jag ladda ner den, den är fan skön ja den är underbar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Ok då jag menade kanske inte liknande på det sättet utan jag menade band som lirar hård musik som slipknot , soilwork osv.. dom är inte speciellt lika Rammstein , Men dom lirar hård musik. Altså det jag vill säga är att jag gillar många band som lirar hård musik förutom Rammstein ! Men rammstein lirar väl inte särskilt hård musik? Dem är ju ett av de hårdrocksbanden som lirar ganska lugn musik! (av dem som skapades efter 95!) Iallfall enligt min mening! Klart att dom gjort några hårda låtar, men vanligtvis gör dom ju ganska lugn och skön musik! (se adios, los och amour!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Har ni skaffat den än? Mm den var mysig Jag lyssnade lite på Clawfinger idag, det var riktigt länge sen men dom har varit mitt favvoband. Mycket skit har dom skrivit men låtar som Pay the Bill och framför allt Two Sides är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Men rammstein lirar väl inte särskilt hård musik? Dem är ju ett av de hårdrocksbanden som lirar ganska lugn musik! (av dem som skapades efter 95!) Iallfall enligt min mening! Klart att dom gjort några hårda låtar, men vanligtvis gör dom ju ganska lugn och skön musik! (se adios, los och amour!) De har iallafall en sjuk musikvideo, kommer inte ihåg vilken låt det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Mm den var mysig Jag lyssnade lite på Clawfinger idag, det var riktigt länge sen men dom har varit mitt favvoband. Mycket skit har dom skrivit men låtar som Pay the Bill och framför allt Two Sides är bra. Bra att du tycker det. Nu har min respekt för dig ökats aningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Klart att dom gjort några hårda låtar, men vanligtvis gör dom ju ganska lugn och skön musik! (se adios, los och amour!) Men är du dum eller? Adios är förresten inte lugn alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Men är du dum eller? Adios är förresten inte lugn alls. Jo, jag tycker den är lugn och skön, iallafall jämfört med de låtar jag lyssnar på! Hett tips: rammstein - smurf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 BLOODBATH - CRY MY NAME Smakprov: http://bloodbath.biz/cmn2.mp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Det finns fler band än Bloodbath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Nile - Stones of Sorrow Jag kan säga hur många låtar som helst, och det kommer jag göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Fan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Kalmah - Heroes to us Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Hahahaha, det var ett tag sedan jag lyssnade på Kalmah. Måste nästan vara 2 år sedan Men dom var/(är?) bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har börjat lyssna på Rammstein... FYFAN VA BRA! Tänk att jag inte fattat tidigare . De flesta känner väl igen de kända låtarna men jag kan iallafall tipsa om Zwitter som jag inte tror alla har hört (kan ha fel). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Har börjat lyssna på Rammstein... FYFAN VA BRA! Tänk att jag inte fattat tidigare . De flesta känner väl igen de kända låtarna men jag kan iallafall tipsa om Zwitter som jag inte tror alla har hört (kan ha fel). Jag har nästan alla låtarna rammstein gjort! (inklusive de som aldrig släppts, smurf och så vidare!) Hett tips: rammstein - stripped Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2005 Opeth - White Cluster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts