chiligr Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det har inte vart så mycket snack om HammerFall i den här tråden, SKAM tycker jag! Fick nya skivan signierad i går... lyssnar på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmm... hatar sångarens röst. Gillade den dock förut, kanske därför jag har 4-5 signeringar av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Det är lätt cKy och HIM som regerar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Hmm... hatar sångarens röst. Gillade den dock förut, kanske därför jag har 4-5 signeringar av honom. Ska jag vara ärlig så har jag inte gilla HF alls förut. Har liksom kommit typ för ett par månader sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Vilken är det då? Mein Teil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Metallica å Marilyn MAnson är dom jag lyssnar mest på. lyssnar även på: Guns n Roses, Slipnot, Slayer, Murderdolls, AC/DC, Cradle of filth, Iron MAiden Deicide å massa fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 (redigerad) Mein Teil Aha, tar alltid fel på dem två! Adios äger! Inte videon då! (:!!! Keine lust är väl när dom är überfeta! SÄG ATT JAG HAR RÄTT! Annars får jag skämmas... EDIT: hittade faktiskt en ganska hygglig låt med CoF! nymphetamine. Ja, alltså den som The Dewd nämde... Redigerad 9 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Haha, kollade nyss igenom en videobootleg från Metallicas konsert i London 24/8 2003. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/bscap0056.jpg Med Kirk Hamster på trummor och Lars Ulrich på elgura, spelandes Am I Evil?.. det blir inte finare än så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Aha, tar alltid fel på dem två! Adios äger! Inte videon då! Keine lust är väl när dom är überfeta! SÄG ATT JAG HAR RÄTT! Annars får jag skämmas... Nej, det är fel så de skriker om det. haha, nej, det är rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Aha, tar alltid fel på dem två! Adios äger! Inte videon då! Keine lust är väl när dom är überfeta! SÄG ATT JAG HAR RÄTT! Annars får jag skämmas... EDIT: hittade faktiskt en ganska hygglig låt med CoF! nymphetamine. Ja, alltså den som The Dewd nämde... Nymphetamine Overdose? Själva albumet heter Nymphetamine. Det är skön men lite tråkig. Finns bättre låtar på plattan iaf, skaffa hela. Är det inte dags för Metallica att turnera Europa snart. Är jäävligt sugen på att se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Det var förra året de var här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Är det inte dags för Metallica att turnera Europa snart. Är jäävligt sugen på att se dom. Dom var ju har för snart ett år sen! Jag var där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ladda ner (skaffa) BLOODBATH - THE ASCENSION. Helt underbar låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Ladda ner (skaffa) BLOODBATH - THE ASCENSION. Helt underbar låt. Haha Geas din 666:e Post ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Oh jävlar! Borde egentligen inte skriva nu.. vill ju inte förstöra det... Får satsa på 6660 istället då. Glöm inte att ladda ner låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Nej, det är fel så de skriker om det. haha, nej, det är rätt Puh.. :"> Älskar rammstein... är fan med i deras svenska fansites forum... Fast jag är så trött på alla fjollor som har hört america på MTV och tror dom an allt om dom ! America är deras sämsta låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Puh.. :"> Älskar rammstein... är fan med i deras svenska fansites forum... Fast jag är så trött på alla fjollor som har hört america på MTV och tror dom an allt om dom ! America är deras sämsta låt! Jag gillar också Rammstein speciellt "Ich Will" och "Links 234" Superbra låtar helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hatar Rammstein Vet inte varför igentligen jag gilar ju alla andra "liknande" band. Riktiga Grejer : Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Sabbath bloody Sabbath Black Sabbath - Snowblind Black Sabbath - Crazy train Black Sabbath - Ironman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hatar Rammstein Vet inte varför igentligen jag gilar ju alla andra "liknande" band. Riktiga Grejer : Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Sabbath bloody Sabbath Black Sabbath - Snowblind Black Sabbath - Crazy train Black Sabbath - Ironman Ser att du lyssnar på Black Sabbath också. Bästa Sabbath låten är helt klart Supernaut lyssna på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Hatar Rammstein Vet inte varför igentligen jag gilar ju alla andra "liknande" band. Riktiga Grejer : Black Sabbath - Paranoid Black Sabbath - Sabbath bloody Sabbath Black Sabbath - Snowblind Black Sabbath - Crazy train Black Sabbath - Ironman Jag skulle väldigt gärna vilja höra namnen på dessa "liknande" band. Varsågod och börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts