chainsawgutsfuck Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Well, när vi kom till Fryshuset hade Moonspell redan lirat ett bra tag men ett par låtar hörde jag. Men dom var kanska kääs tycker jag, ganska tråkig musik och ingen vacker scenshow. Det blev en bra uppvärmning inför Cradle iaf. Dom ägde totalt. Inledde med Gilded Cunt och fortsatte med en bra blandning av gammalt och nytt. Fin show var det också med dansöser och demoner. Pyrotekniken bestod av två brudar med järnplattor på magen som dom fräste på med en cirkelsåg så det slog upp metershöga gnistor Mmm... faggoth metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Iooooh! Tacka vet jag Jon och Mikael. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Mmm... faggoth metal Hmm vad syftar du på? Dannis pizzagubbe-mage? Hans läder/latex/nitar-penissuspensuar? Hur som helst så spelar Cradle of Filth Gotisk/Black-metal och det är jävligt bra, sångarens röst är otrolig. Jag fattar inte hur han kan kämpa så och ta växligen mellan extremt höga och extremt låga toner så fort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Hmm vad syftar du på? Dannis pizzagubbe-mage? Hans läder/latex/nitar-penissuspensuar? Hur som helst så spelar Cradle of Filth Gotisk/Black-metal och det är jävligt bra, sångarens röst är otrolig. Jag fattar inte hur han kan kämpa så och ta växligen mellan extremt höga och extremt låga toner så fort. Jag tycker CoF suger totalt Iallafall de låtarna som jag har hört; Cthulu Dawn, Burn in hell och Hallowed by name. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Mmm... faggoth metal Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Indeed. Now there's three of us. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Now there's three of us. And on the third day, the four acopalypse riders gathered hell and unleashed it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Aw vad ni snackar skit, ni förstår er inte på det helt enkelt. Hela Nymphetamine är så jävla bra, speciellt Gilded Cunt. Men å andra sidan, alla band känns bättre när man sett dom live. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men å andra sidan, alla band känns bättre när man sett dom live. Inte Tomas Ledin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Men klart Ulf Lundell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Inte Tomas Ledin. Sedan när blev Tomas Ledin ett band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Sedan när blev Tomas Ledin ett band? Sedan han odlade svår schizofreni...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tomas Ledin är grym! "Flyga över taken, mitt på dagen, naken, jag gör vad som helst för dina ögons skull" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Tomas Ledin är grym! "Flyga över taken, mitt på dagen, naken, jag gör vad som helst för dina ögons skull" Lasse Forsberg e grymm "Too much ledin, in my radio! Too much ledin in my radio!" förövrigt är han en av farsans kompisar, men skit samma, han är ändå inge känd ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Bästa rocklåten någonsin: Run DMC - King Of Rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Rammstein - Keine Lust videon äger! ! ! ! Se den ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Anthrax - We've Come For You All Arch Enemy - Wages Of Sin Chimaira - The Impossibility of Reason Någon som kan något band som spelar ungefär som dom här över? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Rammstein - Keine Lust videon äger! ! ! ! Se den ... Såg den för länge sedan, visst är det den där hon går ut med dom i koppel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 Såg den för länge sedan, visst är det den där hon går ut med dom i koppel? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 9 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2005 nej Vilken är det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts