Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

Well, när vi kom till Fryshuset hade Moonspell redan lirat ett bra tag men ett par låtar hörde jag. Men dom var kanska kääs tycker jag, ganska tråkig musik och ingen vacker scenshow. Det blev en bra uppvärmning inför Cradle iaf. Dom ägde totalt. Inledde med Gilded Cunt och fortsatte med en bra blandning av gammalt och nytt. Fin show var det också med dansöser och demoner. Pyrotekniken bestod av två brudar med järnplattor på magen som dom fräste på med en cirkelsåg så det slog upp metershöga gnistor :P

Mmm... faggoth metal

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mmm... faggoth metal

Hmm vad syftar du på? Dannis pizzagubbe-mage? Hans läder/latex/nitar-penissuspensuar?

Hur som helst så spelar Cradle of Filth Gotisk/Black-metal och det är jävligt bra, sångarens röst är otrolig. Jag fattar inte hur han kan kämpa så och ta växligen mellan extremt höga och extremt låga toner så fort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm vad syftar du på? Dannis pizzagubbe-mage? Hans läder/latex/nitar-penissuspensuar?

Hur som helst så spelar Cradle of Filth Gotisk/Black-metal och det är jävligt bra, sångarens röst är otrolig. Jag fattar inte hur han kan kämpa så och ta växligen mellan extremt höga och extremt låga toner så fort.

Jag tycker CoF suger totalt :) Iallafall de låtarna som jag har hört; Cthulu Dawn, Burn in hell och Hallowed by name.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tomas Ledin är grym!

"Flyga över taken, mitt på dagen, naken, jag gör vad som helst för dina ögons skull"

Lasse Forsberg e grymm ^_^

"Too much ledin, in my radio! Too much ledin in my radio!"

förövrigt är han en av farsans kompisar, men skit samma, han är ändå inge känd :unsure: ...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...