Xeo001 Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Står mer här... http://www.mtv.com/news/articles/1497484/02252005/korn.jhtml Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 (redigerad) Jag själv tycker nog att Creed: Rock/Grunge 3 Doors Down: Rock/Alternative Redigerad 4 mars, 2005 av GTA_PIMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jag själv tycker nog att Creed: Metal/Grunge 3 Doors Down: Rock/Alternative Jao då kan man säga Metal Grunge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Jao då kan man säga Metal Grunge. Ja det kan jag nog hålla med om. Det är ju nästan samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Om ni tror/tycker att Creed är vare sig metal eller grunge är ni dumma i huvudet. Creed är för det första kristna och de spelade rock helt enkelt. Ledsen om ni blir sårade eller något men jag blir oerhört frustrerad av folk som inte vet vad de snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Om ni tror/tycker att Creed är vare sig metal eller grunge är ni dumma i huvudet. Creed är för det första kristna och de spelade rock helt enkelt. Ledsen om ni blir sårade eller något men jag blir oerhört frustrerad av folk som inte vet vad de snackar om. Kan man inte spela Grunge bara för att man är kristen?. Jag kan hålla med om att de spelar Rock, men jag har deras Weathered album och jag personligen tycker att alla låtar låter som Grunge. Metall var kanske lite o ta i men Grunge det är det ta me fan. Post-Grunge om jag ska vara riktigt petig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du har säkert rätt men vad jag menade var att det inte var fullfjädrar Grunge och ej heller metal av något slag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Du har säkert rätt men vad jag menade var att det inte var fullfjädrar Grunge och ej heller metal av något slag. Det håller jag med om, jag ändrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ingen som har hört talas om Axel Rudi Pell? Jag har hört ett par låtar med dem Rätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Skirv här sen hur det var Har dock aldrig hört dom. Men 2 band jag har hört som jag också älskar men inte nämnt är dom här : Creed 3 doors down Vet inte riktigt hur jag ska placera dom men dom säger att creed gör Grunge rock? Ooo det var skönt som satan, vilket tryck och vilken stämning. Fast dom fyllde långt ifrån hela fryshuset men det var många entusiaster där. Fan va kaos det blev när Adrian (trummisen) kastade trummpinnarna, fick dock ingen men jag var i högen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ooo det var skönt som satan, vilket tryck och vilken stämning. Fast dom fyllde långt ifrån hela fryshuset men det var många entusiaster där. Fan va kaos det blev när Adrian (trummisen) kastade trummpinnarna, fick dock ingen men jag var i högen.. Vilka då Creed eller 3 Doors Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Alice Cooper - Poison En skön jävla låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Ooo det var skönt som satan, vilket tryck och vilken stämning. Fast dom fyllde långt ifrån hela fryshuset men det var många entusiaster där. Fan va kaos det blev när Adrian (trummisen) kastade trummpinnarna, fick dock ingen men jag var i högen.. Hur gick det för Moonspell då? Klart man vill veta vad dom gjorde! Är så arg att jag inte kunde gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Åh, jösses vad jag skäms! Hade bara hört en låt med dope, trodde det var deras ända bra låt! Ack så fel jag hade! dope 4 life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Åh FYFAN VAD GLAD JAG ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har precis fixat 2 nya System Of A Down låtar Dom är live , och man kan ladda ner dom på www.soadonefnet.com och lösenordet till dom är Just , soadoefnet.com ! Kill Rock n' Roll är den bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Åh FYFAN VAD GLAD JAG ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har precis fixat 2 nya System Of A Down låtar Dom är live , och man kan ladda ner dom på www.soadonefnet.com och lösenordet till dom är Just , soadoefnet.com ! Kill Rock n' Roll är den bästa Varför så glad över ynka två låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 Hur gick det för Moonspell då? Klart man vill veta vad dom gjorde! Är så arg att jag inte kunde gå Well, när vi kom till Fryshuset hade Moonspell redan lirat ett bra tag men ett par låtar hörde jag. Men dom var kanska kääs tycker jag, ganska tråkig musik och ingen vacker scenshow. Det blev en bra uppvärmning inför Cradle iaf. Dom ägde totalt. Inledde med Gilded Cunt och fortsatte med en bra blandning av gammalt och nytt. Fin show var det också med dansöser och demoner. Pyrotekniken bestod av två brudar med järnplattor på magen som dom fräste på med en cirkelsåg så det slog upp metershöga gnistor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tänkte passa på att lägga in lite reklam för en ny platta som släpps nu i dagarna. Prima Victoria, Sabaton är namnet och tycker alla hårdrocksintresserade ska kolla in hemsidan www.sabaton.net (Dom kommer bland annat till swerock m.m) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Pyrotekniken bestod av två brudar med järnplattor på magen som dom fräste på med en cirkelsåg så det slog upp metershöga gnistor Fan vad larvigt, så är det på David Letterman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Judas Priest hela vägen! äkta metal men W.A.S.P. e också bra o en lång lista jag inte orkar skriva ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts