Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om ni tror/tycker att Creed är vare sig metal eller grunge är ni dumma i huvudet. Creed är för det första kristna och de spelade rock helt enkelt. Ledsen om ni blir sårade eller något men jag blir oerhört frustrerad av folk som inte vet vad de snackar om.

Kan man inte spela Grunge bara för att man är kristen?.

Jag kan hålla med om att de spelar Rock, men jag har deras Weathered album och jag personligen tycker att alla låtar låter som Grunge. Metall var kanske lite o ta i men Grunge det är det ta me fan. Post-Grunge om jag ska vara riktigt petig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skirv här sen hur det var :(

Har dock aldrig hört dom.

Men 2 band jag har hört som jag också älskar men inte nämnt är dom här :

Creed

3 doors down

Vet inte riktigt hur jag ska placera dom men dom säger att creed gör Grunge rock?

Ooo det var skönt som satan, vilket tryck och vilken stämning. Fast dom fyllde långt ifrån hela fryshuset men det var många entusiaster där. Fan va kaos det blev när Adrian (trummisen) kastade trummpinnarna, fick dock ingen men jag var i högen..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ooo det var skönt som satan, vilket tryck och vilken stämning. Fast dom fyllde långt ifrån hela fryshuset men det var många entusiaster där. Fan va kaos det blev när Adrian (trummisen) kastade trummpinnarna, fick dock ingen men jag var i högen..

Hur gick det för Moonspell då? Klart man vill veta vad dom gjorde! Är så arg att jag inte kunde gå :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh FYFAN VAD GLAD JAG ÄR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har precis fixat 2 nya System Of A Down låtar :P

Dom är live , och man kan ladda ner dom på www.soadonefnet.com och lösenordet till dom är Just , soadoefnet.com !

Kill Rock n' Roll är den bästa ;)

Varför så glad över ynka två låtar? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gick det för Moonspell då? Klart man vill veta vad dom gjorde! Är så arg att jag inte kunde gå >_<

Well, när vi kom till Fryshuset hade Moonspell redan lirat ett bra tag men ett par låtar hörde jag. Men dom var kanska kääs tycker jag, ganska tråkig musik och ingen vacker scenshow. Det blev en bra uppvärmning inför Cradle iaf. Dom ägde totalt. Inledde med Gilded Cunt och fortsatte med en bra blandning av gammalt och nytt. Fin show var det också med dansöser och demoner. Pyrotekniken bestod av två brudar med järnplattor på magen som dom fräste på med en cirkelsåg så det slog upp metershöga gnistor ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...