Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 System of a down - Cigaro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 System of a down - Cigaro Vad hette deras nya album? Har alla deras album men jag glömde bort vad detta hette! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vad hette deras nya album? Har alla deras album men jag glömde bort vad detta hette! :'( Dom släppte sitt senaste album 03 . Det heter Steal this album , Dock kommer dom släppa sitt nya den 26 april och sitt andra någongång efter sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) THAT'S the spirit!!! edit: Ni som ska gå på Maiden på ullevi...vart står ni? vilken sektion? jag står på D2 på rad 2 Redigerad 25 februari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Nu hittade jag topicen på andra sidan igen , Fyfy.. Vill tippsa om Soilworks nya skiva . Stabbing the drama ! Skitgrym Första gången jag hör soilwork är idag . Och jag måste säga att jag älskar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Då kan vi hoppas att det inte dröjer allt för länge innan du börjar lyssna på Avulsed, Anaal Nathrakh, Engorged och annat fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vad är Nirvana för typ av musik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Vad är Nirvana för typ av musik? Rock & Roll. Nä men för att vara extra petig spelar de nått som heter Grunge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 heter Grunge Jao. Ölskar Nirvana ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 THAT'S the spirit!!! edit: Ni som ska gå på Maiden på ullevi...vart står ni? vilken sektion? jag står på D2 på rad 2 Planen ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Ingen som har hört talas om Axel Rudi Pell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Cradle of Filth om en och en halv timme Lyssnar in förbandet Moonspell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Cradle of Filth om en och en halv timme Lyssnar in förbandet Moonspell. Skirv här sen hur det var Har dock aldrig hört dom. Men 2 band jag har hört som jag också älskar men inte nämnt är dom här : Creed 3 doors down Vet inte riktigt hur jag ska placera dom men dom säger att creed gör Grunge rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Skirv här sen hur det var Har dock aldrig hört dom. Men 2 band jag har hört som jag också älskar men inte nämnt är dom här : Creed 3 doors down Vet inte riktigt hur jag ska placera dom men dom säger att creed gör Grunge rock? Faktiskt aldrig hört någonting av dem förut! (tror jag...) *letar i buskarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Faktiskt aldrig hört någonting av dem förut! (tror jag...) *letar i buskarna* Haha du måste skoja ? Du måste hört 3 doors down. Men Creed är tveksammare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Haha du måste skoja ? Du måste hört 3 doors down. Men Creed är tveksammare Jo, känner gen alla låtar jag hört från 3 doors down.. Var bara namnet jag hade glömt... Har ibte hittat nåt med creed ännu! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 Jo, känner gen alla låtar jag hört från 3 doors down.. Var bara namnet jag hade glömt... Har ibte hittat nåt med creed ännu! :'( Försök hitta one last breath.. eller vafan har din msn. Skickar ! *Host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 (redigerad) Försök hitta one last breath.. eller vafan har din msn. Skickar ! *Host* No need! Hittade just, eller, ja, tror att jag hittade! EDIT: Jasså är det DOM som är creed... Redigerad 3 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vettefan om det är hårdrock, men en av Korn's lirare som kör gitarr har lämnat bandet. Gissa varför? Jo, för hans "polare" i bandet sa åt honom inte att träffa sin dotter, för annars fick han inte vara kvar. Han gjorde rätt som sket i dom och valde sin dotter istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vettefan om det är hårdrock, men en av Korn's lirare som kör gitarr har lämnat bandet. Gissa varför? Jo, för hans "polare" i bandet sa åt honom inte att träffa sin dotter, för annars fick han inte vara kvar. Han gjorde rätt som sket i dom och valde sin dotter istället. Ja det tycker jag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts