Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Iaf, jag säger bara Nirvana. Nirvana ! Yeah Älskar nirvana.... Har Btw nästan alltid på mig min Nirvana tröja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har du köpt den där munkisen på rockzone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Har du köpt den där munkisen på rockzone? Japp det har jag Den det står skit på ryggen på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Ärdet någon mer än jag som fick biljetter till Black Sabbaths konsert? Hörde att biljetterna tog slut vid lunch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Är det nån som vet nåt om bandet Moonspell? Dom är förband till Cradle of Filth 3/3, har biljetter nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 GE MIG BILJETTERNA. Om du vill veta hur de låter, skaffa låten "From Lowering Skies", ÄÄÄÄG. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 17 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Ärdet någon mer än jag som fick biljetter till Black Sabbaths konsert? Hörde att biljetterna tog slut vid lunch! Tyvärr, men ja´g ahde ändå inte råd.... Hade fått sätta mig i mer skuld än vad jag redan har Hade dock vart värt det ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2005 Jag ska ner till roskilde och se sabbath istället . hur många här var på metallicakonserten eller vill ha den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Jag ska ner till roskilde och se sabbath istället . hur många här var på metallicakonserten eller vill ha den ? Jag var på Metallica (Om du menar den 30 Maj i 2004) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Aa, jag har hela konserten på datorn ( utom estacy of gold) vill du ha den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 18 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2005 Pm:a mig med din mail eller vad du nu har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Någon som kan Metallica's basisst's hela namn utan att kolla på imdb? Birth name Roberto Agustín Miguel Santiago Samuel Trujillo Veracruz Helsikte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dom som vill ha metallicakonserten från ullevi i maj iår kan adda mig på msn (felshoe@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jahapp, får väl fråga här också: Vilka ballader har metallica gjort? Känner bara till nothing else matters och one... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dom har gjort några mer. kan skriva upp några Nothing else matters one fade to black the unforgiven I the unforgiven II mama said to live is to die? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jahapp, får väl fråga här också: Vilka ballader har metallica gjort? Känner bara till nothing else matters och one... Saxar från andra tråden. Fade to Black Welcome Home (Sanitarium) Orion (Ja, smått) One To Live Is To Die (Så vacker... så sorglig :'( ) The Unforgiven Nothing Else Matters My Friend Of Misery (allt innan James sjunger är bara såååå fint!) Bleeding Me Mama Said The Outlaw Torn The Unforgiven II Low Man's Lyric Turn the Page Tuesday's Gone Loverman Vissa mer eller mindre ballader, men de är någorlunda lugna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aa, du la tlil några där, räknade inte dom som ballader. men när man tänker efter så är dom flesta nya du skrev smått balladaktiga =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dom som vill ha metallicakonserten från ullevi i maj iår kan adda mig på msn (felshoe@hotmail.com) Seriöst, ni kommer inte ångra er när ni får höra detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Saxar från andra tråden. Fade to Black Welcome Home (Sanitarium) Orion (Ja, smått) One To Live Is To Die (Så vacker... så sorglig :'( ) The Unforgiven Nothing Else Matters My Friend Of Misery (allt innan James sjunger är bara såååå fint!) Bleeding Me Mama Said The Outlaw Torn The Unforgiven II Low Man's Lyric Turn the Page Tuesday's Gone Loverman Vissa mer eller mindre ballader, men de är någorlunda lugna. Man tackar! (hittade alla i öknen bredvid en kamel som hade pissat på sig... inte i buskarna... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vafan, ja hittade tråden på andra sidan!!! skriv nåt nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts