pottzork Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 JAg har börjat gilla Europe nu efter att jag hittade en platta med dom på vinden... Scream of anger är lätt skönast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 JAg har börjat gilla Europe nu efter att jag hittade en platta med dom på vinden... Scream of anger är lätt skönast Jag älskar när nån drar igång The Final Countdown på fester Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Vet inte riktigt om de e hårdrock, tror snarare de klassa som punk men men "F*N VAD CHARTA 77 ÄGER" Så jävla bra texter, En bit ur "Världens bästa dåliga exempel": "För jag önskar att jag vore den jag vill att jag ska va, Men nu så e jag varken varken eller eller men jag har ändå lyckan att få göra något bra, för jag e världens bästa dåliga exempel" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 (redigerad) Prisoners in paradice skön... Redigerad 14 februari, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Asså jag lackar snart ur på min syrra!!! Hon lägger mina skivaor i fel skivfodral, eller så lägger hon dem på golvet eller nåt. Nu är fan 10 skivor borta och säkert 3-4 st är repade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Säg åt henne att ge fan i dina skivor, och betala för dem hon har slarvat bort eller förstört? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Och om det inte hjälper, spöa henne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Eller smyg in i hennes rum mitt i natten med en soft air gun och skrik Du: GIVE THE FUCK IN YOUR BROTHERS CD´S OR I WILL SHOOT A RABBIT! Hon: IIIIAAAAARRRRRGH! INTE EN KANIN! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 (redigerad) Har sagt allt..... (utom vinnecools idé ) Men hon har farsan o morsan på sin sida edit: och jag har spöat henne också Redigerad 15 februari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur kan hon ha föräldrarnas tillstånd att vandalisera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Hur kan hon ha föräldrarnas tillstånd att vandalisera? Hon säger att det inte är hon och mina föräldrar tror henne........Bara för att jag är äldre(och känd för att vara syrrans pain in the ass ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har nån hört Flogging Molly? Dom är jävligt bra! Bluegrass blandat med hårdrock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 A new Metallica tribute album, entitled "Hip Hop Tribute To Metallica", is due for release on March 8, according to Overstock.com. The track listing for the CD is as follows: 01. Enter Sandman 02. Am I Evil? 03. Creeping Death 04. Harvester Of Sorrow 05. Welcome Home (Sanitarium) 06. Through The Never 07. For Whom The Bell Tolls 08. Fade To Black 09. Master Of Puppets 10. Nothing Else Matters It is not yet known which artists are involved in the album. Other non-traditional tribute albums to Metallica which have been released include "Fade To Bluegrass" (bluegrass music), Die Krupps' "A Tribute To Metallica" (Electronic/Techno) and "Say Your Prayers, Little One" (Classical/Cellos). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 FY FAN! Det var det sämsta jag nånsin hört. Hip-Hop tribute till Metallica. Fy fan, det kan inte bli annat än dåligt. Helvete, jag hatar Hip-hop, kan det inte bara ge fan i oss hårdrockare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 15 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2005 Har nån hört Flogging Molly? Dom är jävligt bra! Bluegrass blandat med hårdrock. Flogging molly äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Iaf, jag säger bara Nirvana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Vet inte riktigt om de e hårdrock, tror snarare de klassa som punk men men "F*N VAD CHARTA 77 ÄGER" Så jävla bra texter, En bit ur "Världens bästa dåliga exempel": "För jag önskar att jag vore den jag vill att jag ska va, Men nu så e jag varken varken eller eller men jag har ändå lyckan att få göra något bra, för jag e världens bästa dåliga exempel" Lilla björn och Lilla tiger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Hon säger att det inte är hon och mina föräldrar tror henne........Bara för att jag är äldre(och känd för att vara syrrans pain in the ass ) Då ser jag ingen annan utväg än att hämnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Då ser jag ingen annan utväg än att hämnas. Hehe jag gjorde det i morse(är sjuk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 16 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2005 Bra. Fortsätt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts