Jacker Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 En Slipknot vits: Slipp Knott - Lyssna på Slipknot! Själv har jag dock bara hört en låt med dom. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpen Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jacker, du minns väl tiden då vi bara lyssnade på sabbath å ozzy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 You bet! Dom är ju fortfarande bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ska nån flytta denna till "Musik, Film & Grafik" snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Metallica, helt klart. *flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Finns många bra hårdrocksband... Några favorit-låtar är: Helloween - If I could fly Metallica - Nothing Else Matters Pain - Shut Your Mouth Iron Maiden - Run to the Hills Machinae Supremacy - Attack Music Machinae Supremacy - Hero Machinae Supremacy - Nemesis Machinae Supremacy - The Great Gianna Sisters Machinae Supremacy - Winterstorm Oj, listan börjar bli lång nu Machinae Supremacy's släpper sina låter gratis, dom kan laddas ner här: http://www.machinaesupremacy.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Sepultura, Clawfinger, Pantera.. Metallica har jag varmt om hjärtat.. Kiss gjorde skön musik när dom var igång med.. Slipknot, k0rn och SOAD är bäst av dom som är aktiva nu typ.. Kittie med ju.. tjejmetal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Jag hatar hård rock men jag kan lyssna på t.ex AC/DC, Iron Maiden osv. AC/DC - TNT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Sepultura, Clawfinger, Pantera.. Metallica har jag varmt om hjärtat.. Kiss gjorde skön musik när dom var igång med.. Slipknot, k0rn och SOAD är bäst av dom som är aktiva nu typ.. Kittie med ju.. tjejmetal! Kittie äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 Jag tyvker nog bäst om i Black Metal-Dark Funeral New Metal-SlipKnoT , At the Gates , Death Metal-Marilyn Manson , Dimmu Borgir Hård Rock Iron Maiden Mfl hoppas du satta manson fel av mistag haha själv lyssnar jag på mycket... dock inte slipknot saker jag lyssnar på: cannibal corpse , COF, COB, Fear Factory, hypocrisy , Mayhem , Slayer. listan kan göras mycket längre men orkar inte just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 SlipsKnuT!!! SlipKnoT - Wait and Bleed SlipKnoT - Vermillion prt. 2 SlipKnoT - Duality Metallica - So F*cking What Metallica - Sad but True Iron Maiden - Fear of the dark sen gillar ja lite sk8ar rock.... typ smash mouth... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Kittie äger! Deras nya låt som spelas på Ztv suger dock.. Mycket sjukt när dom ska sjunga ljust och graoula samtidigt.. Låter förjävligt.. Annars har dom sköna låtar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 (redigerad) Kan man kalla The Hives för rockband? De är iaf ganska bra! Neil är Young jäkligt bra Heart Of Gold ,My My, Hey Hey o Keep On rockin In The Free world! Riktigt bra låtar! Redigerad 8 september, 2004 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Jag tyvker nog bäst om i Black Metal-Dark Funeral New Metal-SlipKnoT , At the Gates , Death Metal-Marilyn Manson , Dimmu Borgir Hård Rock Iron Maiden Mfl Också Eddie Meduza Eller snarare sagt allt utom rap å sånt s... t marylin manson death metal? dimmu borgir också? manson är inte ens rock, han är j-rockare igentligen dimmu borgir spelar synfonisk BLACK metal, deras nya album är tyvärr inte det bästa jag hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 marylin manson death metal? dimmu borgir också? manson är inte ens rock, han är j-rockare igentligen dimmu borgir spelar synfonisk BLACK metal, deras nya album är tyvärr inte det bästa jag hört Manson spelar väl typisk hardcore. Men att du inte gillar Dimmu Borgirs nya, den är ju så jävla bra. Bästa låtarna på plattan: Progenis of the great Apocalypse, Vredesbyrd och Blood Hunger Doctrine. Annars gillar jag Burn in Hell med dom, vilken platta ligger den på nu igen? Bästa låten med Metallica, vad tycker ni? Jag skulle nog säga Fade to Black eller Sanitarium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Manson spelar väl typisk hardcore. Men att du inte gillar Dimmu Borgirs nya, den är ju så jävla bra. Bästa låtarna på plattan: Progenis of the great Apocalypse, Vredesbyrd och Blood Hunger Doctrine. Annars gillar jag Burn in Hell med dom, vilken platta ligger den på nu igen? Bästa låten med Metallica, vad tycker ni? Jag skulle nog säga Fade to Black eller Sanitarium. Hardcore? Snälla du... Lyssna på Painfield, Throwdown, BACKSLAP, 100 Demons, 4 In The Chamber, A Life Once Lost, AGAINST THE GRAIN.... Först DÅ vet du vad hardcore är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Earth Crisis bland annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Lyssnar mest på Death metal men kan även slinka in lite 80-tals hårdrock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 8 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2004 Slipknot, Static-X, Slayer, Disturbed, SOD, kOrn, Dope, Hatebreed och massa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 9 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2004 ac\dc är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts