Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Fock ! Det är nog sista chansen att se dom i sverige ! jag vill !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kommer antagligen få välja mellan dom och soad då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 kommer antagligen få välja mellan dom och soad då Svårt val? Inte illa menat om SOAD, men jag tror nog du får fler chanser att se dem än Black Sabbath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Svårt val? Inte illa menat om SOAD, men jag tror nog du får fler chanser att se dem än Black Sabbath. Jo jag vet .... Men vi får se... Måste höra med syrran och så också ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Ja å nåra polare ska boka biljetter te cof Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 :gubbe som spyr: Det enda bra (enligt mig) cradle of filth har gjort är deras cover på hallowed be thy name, men den tröttnar man ändå på snabbt. Dom har ju gjort massor av bra låtar. Cthulhu Dawn, Her Ghost in the Fog, No Time to Cry är några exempel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Måste lätt gå på Black Sabbath! Får ta o va sjuk på måndag när biljetterna släpps så man får bra platser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 12 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Jag måste verkligen få gå på sabbath!!!! hoppas morsan eller farsan är snälla på måndag..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Någon som vill ha en soft låt ? Tanka då Jimi Hndrix - little wing Och sen är det någon som vet vilken låt detta är ? : It's must be some way out of here to much ......... En gammal "Rock" låt från 60 - 70 talet tror jag ! Måste verkligen ha den ! den e soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Dom har ju gjort massor av bra låtar. Cthulhu Dawn, Her Ghost in the Fog, No Time to Cry är några exempel. ... bara det att det är dåliga låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Någon som vill ha en soft låt ? Tanka då Jimi Hndrix - little wing Och sen är det någon som vet vilken låt detta är ? : It's must be some way out of here to much ......... En gammal "Rock" låt från 60 - 70 talet tror jag ! Måste verkligen ha den ! den e soft Tror jag vet vilken låt du menar, men jag vet inte vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Dom har ju gjort massor av bra låtar. Cthulhu Dawn, Her Ghost in the Fog, No Time to Cry är några exempel. From the cradle to enslave och deras Fear of the dark cover Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Och sen är det någon som vet vilken låt detta är ? : It's must be some way out of here to much ......... En gammal "Rock" låt från 60 - 70 talet tror jag ! Måste verkligen ha den ! den e soft Snälla förfan jag måste ha den ! Den var med på någon reklam innan också! Vet inte om han sjunger : It's must be some way out of here to much coke using eller något sånt shit Snälla hjälp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Soduda Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Jag gillar ganska mycket Iron Maiden och Slipknot Kom på den här versen igår kväll: I go toback, i have no choise I feel me sick I can´t hear my voice becuse i love to, feel my feels but no´t this time becuse i FIELD -------------------------- Bra, eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Ifall du stavar rätt så blir den bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Kom på den här versen igår kväll: I go toback, i have no choise I feel me sick I can´t hear my voice becuse i love to, feel my feels but no´t this time becuse i FIELD -------------------------- Bra, eller Du använder ju inte ens korrekt engelska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 (redigerad) Jag gillar ganska mycket Iron Maiden och Slipknot Kom på den här versen igår kväll: I go toback, i have no choise I feel me sick I can´t hear my voice becuse i love to, feel my feels but no´t this time becuse i FIELD -------------------------- Bra, eller I have to go back, i have no choise I feel sick I can´t hear my voice becuse i love to, feel my feelings (?) but not this time becuse i FIELD Redigerad 13 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 13 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2005 Hm, i = I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag måste verkligen få gå på sabbath!!!! hoppas morsan eller farsan är snälla på måndag..... Jag kanske ska dit Chansen är dock minimal (men min farsa brukar få gratisbiljetter). Synd bara att jag missade chansen på Cradle of Filth, jag hade gärna velat se förbandet (Moonspell)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Väntar fortfarande på att det ska komma fler band till SRF... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Tyvärr så har varken jag eller farsan mycket pengar just nu( som kan läggas ner på en konsert ) så det blir nog inge Sabbat för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts