Spankdogg Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Obs. ordet var. Var var ordet? Och var är det nu? Redigerad 6 februari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Sölvesborg, Blekinge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad tror ni om Cradle Of Filth 3/3 i Fryshuset? Jag tänkte boka i morgon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad tror ni om Cradle Of Filth 3/3 i Fryshuset? Jag tänkte boka i morgon.. Jag gillar inte alls cradle of filth, sångarens röst är ju helt vrickad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 (redigerad) Vad tror ni om Cradle Of Filth 3/3 i Fryshuset? Jag tänkte boka i morgon.. Jag gillar inte alls cradle of filth, sångarens röst är ju helt vrickad. EDIT: oops, dubbelpost :"> Redigerad 6 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Var var ordet? Och var är det nu? Hmm. Observera ordet var som var riktat till GEAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Vad tror ni om Cradle Of Filth 3/3 i Fryshuset? Jag tänkte boka i morgon.. Ja, det JAG tror, är att de suger totalt vilket de faktiskt gör (enligt många, och speciellt av de som är "true"). CoF är bara ren fjortismetal, mallgoth skulle man kunna säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 (redigerad) Extremely OFFTOPIC: Skribb, vad är det för getafigur på din signatur? EDIT2: vafan, har du bytt sig. igen!? Redigerad 7 februari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Jag gillar inte alls cradle of filth, sångarens röst är ju helt vrickad. Har du hört Nymphetamine (deras nya skiva) Det har blivit lite trallvänligare nu. Men det är många som säger att dom suger live, nu blir jag ledsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Har du hört Nymphetamine (deras nya skiva) Det har blivit lite trallvänligare nu. Men det är många som säger att dom suger live, nu blir jag ledsen. Nej, jag kan knappast påstå att jag har hört den..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 7 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2005 Extremely OFFTOPIC: Skribb, vad är det för getafigur på din signatur? EDIT2: vafan, har du bytt sig. igen!? 1. Kommer inte ihåg, har för mig att det är från ett Magic kort eller Dungeons And Dragons. 2. Jag har några stycken på lager som slumpas fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 10 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2005 Älskar metallica !!! ni ska se mitt rum.. varenda grej står dt metallica på . men det fins många andra bra band oxå slipknot dimmu borgir misfits maiden rammstein dimension zero orkar inet rabbla upp några mer just nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Deicide och The kristed utseendet Pang på pungen i portugal äger Metallica, slipknot, murderdols, Rammstein, Cradle of Filth, Maiden, AC/DC, Charta 77, P.O.D, Cannibal corpse, Van Halen. Guns n Roses förtjänar en egen rad men extremt Ûbermörk röst (cannibal corpse, Deicide), snabb å många gitarsolon är bra oops. Glömde Dan Bäckman Redigerad 11 februari, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 (redigerad) Cannibal Corpse e så dåliga Hatar verkligen rösten! Sitter och skrattar varenda gågng jag hör den Fast introt i devoured e skönt Redigerad 11 februari, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 men extremt Ûbermörk röst (cannibal corpse, Deicide), snabb å många gitarsolon är bra Varken Cannibal Corpse eller deicide har extremt mörka röster ju. Deicide har mer någon skum form av growl/skrik. Tacka vet jag Nile och Opeth. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kommer cradle of filth te fryshuset 3/3? lätt att man går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Kommer cradle of filth te fryshuset 3/3? lätt att man går :gubbe som spyr: Det enda bra (enligt mig) cradle of filth har gjort är deras cover på hallowed be thy name, men den tröttnar man ändå på snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Rekommenderar Thyrfing - Vansinne visan och Thyrfing - Going berkserk. www.thyrfing.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 http://www.ema.se/index.jsp?left=artister/...lacksabbath.htm!!!!!! Jag och farsan ska nästan helt säkert gå, inte fan kan missa detta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2005 Hörde det idag i skolan, är tyvärr helpank :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts