Topp3 Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Varför inte bara ta deras fem bästa skivor? Det är ju ingen sport! Dessutom har RTL och Black Album några dåliga låtar, och många på Garage Days/Garage Inc. är bra. Och det är alltid kul att göra eget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2005 Det här får bli min skiva: 1. Fight Fire With Fire 2. Fade to Black 3. Ride the Lightning 4. Hit the Lights 5. Welcome Home (Sanitarium) 6. Frantic 7. No Leaf Clover 8. Motorbreath 9. Sweet Amber 10. Metal Militia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 De fem bästa hårdrocks plattorna i hela världen då? Eller bara de som ni har, jag har bara skrivit de skivor jag har "irl". Just nu är min lista följande... Dissection - Storm of the light's bane Bloodbath - Nightmares made flesh Opeth - Still Life In Flames - Lunar Strain Children of Bodom - hatecrew deathroll Som sagt bara tillfällig lista, ändras med åren. (dagar?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 Vilken låt är bäst ? The unforgiven II eller The unforgiven ? Jag tycker the Unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 (redigerad) Vilken låt är bäst ? The unforgiven II eller The unforgiven ? The Unforgiven, helt klart. Har läst någonstans att riffen i Unforgiven II är de i Unforgiven, fast baklänges. Någon som orkar ta reda på ifall det stämmer? Redigerad 26 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2005 The Unforgiven, helt klart. Har läst någonstans att riffen i Unforgiven II är de i Unforgiven, fast baklänges. Någon som orkar ta reda på ifall det stämmer? Jag kan ta reda på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Skönaste hårdrock som finns: Det jag klämmer fram på guran! Har tagit mig an ...And Justice For All nu, det ska nog gå... kanske... inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Hehehe, Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Jag är så jävla duktig, jag spelade Boulevard of Broken Dreams igår på bas efter siffror. Fear my musikskills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 TIPS: D.O.P.E - Die! Skitbra låt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 TIPS: D.O.P.E - Die! Skitbra låt! Vad för musik är det? Nile - stones of sorrow, black seeds of vengeance rekommenderas. Ladda ner nu för maximal musikupplevelse. Dying Fetus - your blood is my wine, international manslaughter, judgement day Amon Amarth, At The gates, mfl är bra band också, åtminstone det jag hört hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 februari, 2005 Amon Amarth är grymma som fan. Btw så ska de komma till Gates Of Metal fast jag vet inte om jag orkar fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Vad för musik är det? Metal... Kan inte så mycket om olika sorters metal, men har för mig att dom spelar speed-metal, men inte i den låten utean i andra lårar...Lät det förvirrande? Lårar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Amon Amarth är grymma som fan. Btw så ska de komma till Gates Of Metal fast jag vet inte om jag orkar fara. Children of Bodom ska ju också dit... hade varit skoj att åka dit, men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 WORDY RAPPINGHOOD! Den absolut skönaste låten på 99 Cent's gentemed We Don't Play Guitarrs och Universal Pussy (höhö)!!!! Sååå grym!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Nån som ska till SRF i år då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Var är SRF? För övrigt så anser jag att Iron maiden är världens bästa band. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Sweden Rock Festival! www.swedenrock.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Obs. ordet var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2005 Obs. ordet var. .wh0t? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts