Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Oroa dig inte, dom kommer tillbaka.

Vad gick kalaset på?

Vettefan.

Skulle fått biljetter i julklapp, men jag fick guran och hela köret istället. =/ Visserligen har jag råd till biljett och färd till Göteborg för mig, men jag får inte åka själv. :'( Så om jag jättegärna vill dit så får jag bekosta biljett/resa till systern också... orka. ^_^

@vinnecool: Konserter kan inte jämföras med att sitta framför datorn själv och lyssna på låtarna. Det är roligare att stå och sjunga (eller vråla) med i låtarna tillsammans med 60.000 andra. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis beskrivning på soad äger.

"System of a Down är världens bästa band genom tiderna.

Hur kan man INTE gilla en sångare som bryter på arabiska, en gitarrist som är allmänt störd, en basist som är relativt ful, och en trummis som inte passar in för han ser normal ut?

Det är vad jag kallar band."

-_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min kompis beskrivning på soad äger.

"System of a Down är världens bästa band genom tiderna.

Hur kan man INTE gilla en sångare som bryter på arabiska, en gitarrist som är allmänt störd, en basist som är relativt ful, och en trummis som inte passar in för han ser normal ut?

Det är vad jag kallar band."

-_-

Hahah (:!!!:)

För det första så är gitarristenm jävligt skicklig och kan spela snabbt !

Basisten är skit cool tycker jag.. men din kompis kanske bara lyssnar på folk som är snygga ? Och Trummisen är inte heller särkilt normal om man säger så...

i Sugar musikvideo sitter han med gasmask och lirar ;)

Och vafan han bryter inte på arabiska ! serj då !

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har börjat lyssna på lite hårdrock nu igen, och rekommenderar följande låtar:

Guns N' Roses - Sweet Child o' Mine (5/5)

Metallica - ...And Justice For All (4/5)

Metallica - Whiskey in the Jar (5/5, orginalet av Pogue eller vad fan dom heter är också bra.)

Metallica - Master of Puppets (5/5, hatade den när jag lyssnade första gången, nu kan jag inte leva utan den.)

Slipknot - Confessions (5/5, och jag ger fan i vad Urax och kompani tycker att dom ska platsa.)

Slipknot - Spit it Out - Rough Mix (5/5!!! Kan dock vara svår att lägga vantarna på.)

Van Halen - Jump! (4/5, öhm, kanske inte hårdrock i och för sig.)

:wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...