Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ja, för att Hetfield blev alkis, då repade de kanske inte så mycket? Enligt mig är Ulrich världens bästa trummis, har inte hört någon bättre. John Dolmayan och Randy Castillo var visserligen bra, men Lars har de bästa kompen av alla. Deras låtar har bara blivit sämre, de nya har bara en enstaka bra låtar på, bra album men förut var de bättre, t.ex Master of puppets, Ride the lightning, justice for all osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Ok, du har en poäng. Och även att Metallica under Madly In Anger With the World-turnén körde en konsert varje dag, med en paus på två-tre dagar ibland, det sliter nog som fan på krafterna. Lilla Lasse får jobba som fan under varje konsert, tror inte många skulle palla hans jobb. Särskilt inte i hans ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Japp, och åren innan Hetfield blev alkis så släppte de ju en platta varje år, nog inte lätt det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Finns det nåt snack om Metallicas nästa platta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Finns det nåt snack om Metallicas nästa platta? En del, men det är mest Rob som slängt ut sig lite tjafs. Står en del på Metallica.nu's forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Saint anger - Frantic <-- Bra låt, trummorna i början knäcker. Virveln låter ju sjukt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 *bang bang bang bang dunk* etc. Det är skönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Virveltrumman på St. Anger (skivan) passar inte. Tycker inte jag. De låter bara konstigt, kanske för hårt spända eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Säger bara en sak : Stone sour Sångaren kommer från slipknot , gitarristen också Ganska lugn rock inte alls som slipknot och alla som säger att Corey bara kan skrika kan ladda ner någon låt med dom så kan ni själv höra hur bra sångröst Corey har ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Virveltrumman på St. Anger (skivan) passar inte. Tycker inte jag. De låter bara konstigt, kanske för hårt spända eller något. Men dom vill ju ha det så. Det ska låta lite rått och taskigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 Precis. Och det är najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 11 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2005 (redigerad) Gaahhh, Går det inte att ta bort sina egna posts? Redigerad 11 januari, 2005 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Säger bara en sak : Stone sour Sångaren kommer från slipknot , gitarristen också Ganska lugn rock inte alls som slipknot och alla som säger att Corey bara kan skrika kan ladda ner någon låt med dom så kan ni själv höra hur bra sångröst Corey har ! Stone Sour är ju fan totalt värdelösa. Corey ska hålla sig till slipknot där han passar. Stone Sour kan brinna nånstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Stone Sour är ju fan totalt värdelösa. Corey ska hålla sig till slipknot där han passar. Stone Sour kan brinna nånstans. Tsss.... Stone Sour är likabra som slipknot Speciellt Stone sour . Inhale ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 (redigerad) Dissection - Storm of the light's bane/Where dead angels lie. Underbar platta. Om någon vill lyssna på mer death metal, skaffa denna, den är underbar. Anti cosmic metal of death. www.bloodbath.biz Gå in där och lyssna på samples, tror det ska finnas någonstans. www.dissection.nu www.opeth.com Tror det finns samples på alla utom dissections. Eller jo där finns också, från deras kommande platta. Redigerad 12 januari, 2005 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Wiie ! Mons skickade en ny System of a down låt till mig precis ! SKit grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 OK, har läst igenom större delen av tråden nu, och jag måste säga att det här var nog en av de trådar med MEST warez... kul, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 OK, har läst igenom större delen av tråden nu, och jag måste säga att det här var nog en av de trådar med MEST warez... kul, eller hur? Hårdrockare är inte direkt kända för att vara små änglar heller, hm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag är ingen hårdrockare, Jag är en metallare eller vad man ska säga! Och jag är ingen ängel heller... När jag kommer till helvetet ska jag sparka ut djävulen och styra helvetet med hjärnhand! MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 När jag kommer till helvetet ska jag sparka ut djävulen och styra helvetet med hjärnhand! Åh fy, låter kladdigt. Hmm... Jag ska inte på Maiden-konsääären trots allt. Har inte råd. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts