Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lyssnade på System of A Down här om dagen. Dom sög! DONT EVER SAY THAT AGAIN! Soad 4 president !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Taskig kvalité och övervägande publikljud får lajf! Status. Gillar publikinspelningarna mer än de officiella, man hör inte publiken på de officiella. Sämstigt. Seek_and_Destroy.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Korn - one. Men SOAD äger, inte mer än Metallica, Queen och rammstein men sen kommer de. Tankian har en unik röst som äger. Alla som inte gillar dem BRINN I HELVETET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Eh, bara SOAD-g33ks här eller? =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Korn - one. Men SOAD äger, inte mer än Metallica, Queen och rammstein men sen kommer de. Tankian har en unik röst som äger. Alla som inte gillar dem BRINN I HELVETET! Japp han har verkligen en unik röst , Serj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vilken sorts metal kör SOAD? Om de ens kör metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Vilken sorts metal kör SOAD? Om de ens kör metal Dom kör nu-Metal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 De spelar pop va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nja... Inte riktigt ändå.. Men det är helt klart mer nu-metal än smörpop om man säger så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Dom kör nu-Metal Då är de inte ens värda en chans !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Då är de inte ens värda en chans !! Varför inte ? Dom är mycket bättre änn slipknot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Varför inte ? Dom är mycket bättre änn slipknot Är inte så mycket för slipknot heller , eller de är halvt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Är inte så mycket för slipknot heller , eller de är halvt okej Nu tar du och tankar chop suey , Toxicity , Aerials , Psycho , spiders Det är bra låtar om man ska "börja" lyssna på Soad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Nu tar du och tankar chop suey , Toxicity , Aerials , Psycho , spiders Det är bra låtar om man ska "börja" lyssna på Soad Chop Suey kan han vänta med. Den är farlig för nybörjarna. Toxicity går bra, även Aerials. Psycho och spiders kan han ju bara skita i. Iaf Psycho. Spiders funkar ibland. Så jag säger; Tanka Toxicity och Aerials först av allt. Sen kan du bara plocka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Chop Suey kan han vänta med. Den är farlig för nybörjarna. Toxicity går bra, även Aerials. Psycho och spiders kan han ju bara skita i. Iaf Psycho. Spiders funkar ibland. Så jag säger; Tanka Toxicity och Aerials först av allt. Sen kan du bara plocka på. Ohh en Mod som lyssnar på Soad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Jag väntar på att mitt bredband ska komm både hos farsan o morsan , jobbigt Edit: Men ja ska ge dom en chans senare, oroa er inte Redigerad 9 januari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Jag väntar på att mitt bredband ska komm både hos farsan o morsan , jobbigt Edit: Men ja ska ge dom en chans senare, oroa er inte Sitter du på modem nu då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Sitter du på modem nu då ? MM.....SÖRJ med mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 MM.....SÖRJ med mig :'( Det gör jag ... :'( men du kan väl pröva tanka Toxicity ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 9 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Det gör jag ... :'( men du kan väl pröva tanka Toxicity ? Eller be min polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts