Jump to content

hårdrock


chiligr
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 1,8k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vad är det för dåligt med dom ?

Allt..? Sångaren (eller vad han nu ska kallas för) lät som en plåtburk med inslag av fotbollshuligan, och sen så vad de andra i bandet höll på med vill jag inte veta. Lät urka.

vilka låtar har du hört ?

Inte en blekfetaste aning. La inte på minnet vad låtarna hette, eftersom jag inte hade några planer på att lyssna på dem igen. En kommer jag ihåg däremot, hette typ.. Toxic.. nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt..? Sångaren (eller vad han nu ska kallas för) lät som en plåtburk med inslag av fotbollshuligan, och sen så vad de andra i bandet höll på med vill jag inte veta. Lät urka.

Inte en blekfetaste aning. La inte på minnet vad låtarna hette, eftersom jag inte hade några planer på att lyssna på dem igen. En kommer jag ihåg däremot, hette typ.. Toxic.. nåt.

Låten måste hetat Toxicity. :wacko:

Och sångaren är fan en jävligt bra sångare ;)

älskar hans röst :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låten måste hetat Toxicity. ;)

Kan varit. Troligen, du vet nog mer än mig. :angry:

Och sångaren är fan en jävligt bra sångare ;)

Näej! :P

Tobias Sammet är en jävligt bra sångare. Enya är en jävligt bra sångerska. James Hetfield är bra om han vill. Men han den därna, han lät.. nä. Kan int' hålla med där. :wacko:

Edit: Felplacerad bokstav, suplajs suplajs.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan varit. Troligen, du vet nog mer än mig. ;)

Näej! :P

Tobias Sammet är en jävligt bra sångare. Enya är en jävligt bra sångerska. James Hetfield är bra om han vill. Men han den därna, han lät.. nä. Kan int' hålla med där. :wacko:

Edit: Felplacerad bokstav, suplajs suplajs.

W00t :angry:

vad gillar du för musik pöjk ?

gillar du Metal älskar man Soad ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

vad gillar du för musik pöjk ?

gillar du Metal älskar man Soad :P

Jag lyssnar på metal/hårdrock, d.v.s. Metallica (de fyra/fem första skivorna och live-skit), Maiden, AC/DC, Edguy, Avantasia (wünderbart), bitvis Neil Young (han är grym :"> ), Sabbath och annan bra musik.

Absolut inte SOAD och liknande skitmusik. Urka.

Edit: Fan vad bokstäverna hoppar fel. :wacko:

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lyssnar på metal/hårdrock, d.v.s. Metallica (de fyra/fem första skivorna och live-skit), Maiden, AC/DC, Edguy, Avantasia (wünderbart), bitvis Neil Young (han är grym :"> ), Sabbath och annan bra musik.

Absolut inte SOAD och liknande skitmusik. Urka.

Edit: Fan vad bokstäverna hoppar fel. :wacko:

Då kan jag säga att det ända bandet vi har gemensamt är Sabbath :P

lyssnar iofs lite på Metallica.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helvete vad underbar du är Topp3. När du skrev Metallica så kände jag att jag måste bara få lyssna på Kill 'em All. Så helvetes skön skiva, YEAH.

MORE TRASH ÅT FOLKET!!

Såklart! Seek and Destroy är hur härlig som helst, den får man aldrig nog av. :shifty: Både när det gäller att lyssna på och att spela den.

Pssst, thrash.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm i Stockholm! Grrrrrrrrrrrymmaste koncerten ja vart på(har bara varit på den o maiden i globen ;) ) fan motörhead med öronproppar var värre än maiden utan!!! :angry:

Såg dem själv i Malmö fyfaaaan säger jag bara! Älskar när hela bröstkorgen hoppar av dunket från Lemmys bas och de dubbla baskaggarna. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...