Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 K... detsamma gäller Britney Spears och N'Sync också eller? Haha nej för det är riktig skitmusik! Soad är bäst så är det bara Vad är det för dåligt med dom ? vilka låtar har du hört ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Vad är det för dåligt med dom ? Allt..? Sångaren (eller vad han nu ska kallas för) lät som en plåtburk med inslag av fotbollshuligan, och sen så vad de andra i bandet höll på med vill jag inte veta. Lät urka. vilka låtar har du hört ? Inte en blekfetaste aning. La inte på minnet vad låtarna hette, eftersom jag inte hade några planer på att lyssna på dem igen. En kommer jag ihåg däremot, hette typ.. Toxic.. nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Allt..? Sångaren (eller vad han nu ska kallas för) lät som en plåtburk med inslag av fotbollshuligan, och sen så vad de andra i bandet höll på med vill jag inte veta. Lät urka. Inte en blekfetaste aning. La inte på minnet vad låtarna hette, eftersom jag inte hade några planer på att lyssna på dem igen. En kommer jag ihåg däremot, hette typ.. Toxic.. nåt. Låten måste hetat Toxicity. Och sångaren är fan en jävligt bra sångare älskar hans röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) Låten måste hetat Toxicity. Kan varit. Troligen, du vet nog mer än mig. Och sångaren är fan en jävligt bra sångare Näej! Tobias Sammet är en jävligt bra sångare. Enya är en jävligt bra sångerska. James Hetfield är bra om han vill. Men han den därna, han lät.. nä. Kan int' hålla med där. Edit: Felplacerad bokstav, suplajs suplajs. Redigerad 5 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Kan varit. Troligen, du vet nog mer än mig. Näej! Tobias Sammet är en jävligt bra sångare. Enya är en jävligt bra sångerska. James Hetfield är bra om han vill. Men han den därna, han lät.. nä. Kan int' hålla med där. Edit: Felplacerad bokstav, suplajs suplajs. W00t vad gillar du för musik pöjk ? gillar du Metal älskar man Soad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 K... detsamma gäller Britney Spears och N'Sync också eller? JA dom e ju ännu bättre en backstreetboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 (redigerad) vad gillar du för musik pöjk ? gillar du Metal älskar man Soad Jag lyssnar på metal/hårdrock, d.v.s. Metallica (de fyra/fem första skivorna och live-skit), Maiden, AC/DC, Edguy, Avantasia (wünderbart), bitvis Neil Young (han är grym :"> ), Sabbath och annan bra musik. Absolut inte SOAD och liknande skitmusik. Urka. Edit: Fan vad bokstäverna hoppar fel. Redigerad 5 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Jag lyssnar på metal/hårdrock, d.v.s. Metallica (de fyra/fem första skivorna och live-skit), Maiden, AC/DC, Edguy, Avantasia (wünderbart), bitvis Neil Young (han är grym :"> ), Sabbath och annan bra musik. Absolut inte SOAD och liknande skitmusik. Urka. Edit: Fan vad bokstäverna hoppar fel. Då kan jag säga att det ända bandet vi har gemensamt är Sabbath lyssnar iofs lite på Metallica. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Fick en fett skön DVD med motörhead, 25& alive anniversary eller nåt, riktigt skön faktiskt.... Såg du dem när de spelade i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Helvete vad underbar du är Topp3. När du skrev Metallica så kände jag att jag måste bara få lyssna på Kill 'em All. Så helvetes skön skiva, YEAH. MORE TRASH ÅT FOLKET!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Helvete vad underbar du är Topp3. När du skrev Metallica så kände jag att jag måste bara få lyssna på Kill 'em All. Så helvetes skön skiva, YEAH. MORE TRASH ÅT FOLKET!! Yeah! The Revolution is here! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Helvete vad underbar du är Topp3. När du skrev Metallica så kände jag att jag måste bara få lyssna på Kill 'em All. Så helvetes skön skiva, YEAH. MORE TRASH ÅT FOLKET!! Såklart! Seek and Destroy är hur härlig som helst, den får man aldrig nog av. Både när det gäller att lyssna på och att spela den. Pssst, thrash. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Haha helvete vad jag missade på stavningen, men jag var lite trött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 6 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Såg du dem när de spelade i Sverige? Mm i Stockholm! Grrrrrrrrrrrymmaste koncerten ja vart på(har bara varit på den o maiden i globen ) fan motörhead med öronproppar var värre än maiden utan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigebo Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 METALLICA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Mm i Stockholm! Grrrrrrrrrrrymmaste koncerten ja vart på(har bara varit på den o maiden i globen ) fan motörhead med öronproppar var värre än maiden utan!!! Såg dem själv i Malmö fyfaaaan säger jag bara! Älskar när hela bröstkorgen hoppar av dunket från Lemmys bas och de dubbla baskaggarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Såg dem själv i Malmö fyfaaaan säger jag bara! Älskar när hela bröstkorgen hoppar av dunket från Lemmys bas och de dubbla baskaggarna. Kan bara hålla med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Kan bara hålla med Jag skulle se dom i malmö men det sket sig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 7 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Jag skulle se dom i malmö men det sket sig .. You really missed something BIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Lyssnade på System of A Down här om dagen. Dom sög! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts