GEAS Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ahh, kom nyss hem från Malmö med en splitterny Bloodbath skiva... MMM! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Ahh, kom nyss hem från Malmö med en splitterny Bloodbath skiva... MMM! är Bloodbath bra `? om jag lyssnar på: Slipknot system of a down nirvana 3 doors down Green day Creed In Flames osv... tror du jag hade tyckt om dom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur många här gillar Linkin park egentligen? Kanske nån gör en poll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 27 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2004 Hur många här gillar Linkin park egentligen? Kanske nån gör en poll? Dom går ju att lyssna på , men jag föredrar ändå andra band framför dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dennis_b Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Judas Priest!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Black Sabbath - Sabbath bloody sabbath Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 w00t ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 28 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2004 är Bloodbath bra `? om jag lyssnar på: Slipknot system of a down nirvana 3 doors down Green day Creed In Flames osv... tror du jag hade tyckt om dom då? Njae, Bloodbath är väl snarare death metal. fast man vet ju aldrig, du kanske kommer gilla dem. Ladda ner alla deras låtar, de har bara gjort två eller tre plattor! Rekommenderar deras första, där det är Mikael Åkerfeldt som sjunger. Den nya är dock också bra. www.bloodbath.biz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 !Tips! Nirvana - dumb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 Hur många här gillar Linkin park egentligen? Kanske nån gör en poll? Jag gillar dom. Har alla skivorna. Finns några som är bättre (Nirvana tex), men dom är inte dåliga. Gör en poll du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 29 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2004 En poll som inte kommer få en bra röst av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 En poll som inte kommer få en bra röst av mig. Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2004 Hur många här gillar Linkin park egentligen? Kanske nån gör en poll? Tycker att LP år nån blandning mellan Hiphop och Rock... Dåliga är dom också... Pollen kommer inte få nån särskilt bra vote... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JAg tycker om dom där Backstreetboys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JAg tycker om dom där Backstreetboys Njaa... Rock? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 JAg tycker om dom där Backstreetboys Hahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Dope e riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 In Flames (gamla), Dismember, Dark Tranquillity och Amon Amarth > det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Dope e riktigt bra! Jag har bara hört en låt med dom =/ Dope - thanks for nothing Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts