dennis_b Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Judas Priest äger allt och alla!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Måste hålla med (:!!! Nån mer än jag som ska se Judas Priest i Globen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 jag vill se metallica live ! fick min Disasterpieces Dvd idag , Ägde som fan ju ! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 fick min Disasterpieces Dvd idag , Ägde som fan ju ! (:!!! Disasterpieces äger ju hårdast...Jag köpte Welcome To Our Neighborhood för några dagar sen...Lite av en besvikelse faktiskt :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2004 Tommy_Fido : varför ? hade tänkt köpa den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 Måste hålla med Nån mer än jag som ska se Judas Priest i Globen? När spelar dom? Vad är det för förband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 17 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 (redigerad) Evenemang Arena Datum Prisintervall Judas Priest Globen,Stockholm 2005-02-26 360 - 375 SEK Judas Priest Scandinavium,Göteborg 2005-03-05 360 SEK Judas Priest LÖFBERGS LILA ARENA,Karlstad 2005-02-25 360 SEK Redigerad 17 december, 2004 av Xeo001 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2004 Nepp. Hårdrock utan skrik: Metallica, AC/DC, Iron Maiden, Guns N' Roses, Deep Purple, Black Sabbath (dock kan Ozzys gälla röst tolkas som skrik av obildade), Edguy och Led Zeppelin. Hårdrock med skrik är väl typ Slipknot och... ja. De är väl de mest kända, men det finns rätt bra band med growlande sångare också. Typ Static-X. Är visserligen lite osäker på hans "growlande", men han sjunger inte skönsång a'la Enya direkt. Och nu för att bli flame'ad totalt... jag har upptäckt att hårdrockare är klokare än hiphopare. Ja, det finns undantag (okka, Ebeeto), men av de hårdrockare/hiphopare jag känner så är det för det mesta som jag säger. Kan bero på att många fjortisar gillar att kalla sig hiphopare. Och nej, om någon brud säger att hon lyssnar massor på Slipknot, Cradle of Filth, In Flames o.s.v. så ser jag inte henne som hårdrockare. Ser henne mer som wannabe-intesomallaandra-brud. Edit: Fear my skrivfel. eeuhm....har du hör the number of the beast me maiden(så klart du har?)? om inte lyssna på den så fattar du varför bruce i England kallas för " the siren" försår om du inte mena riktigt sånt skrik men ja va bara tvungen å säga det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 När spelar dom? Vad är det för förband? Vet du inte vad Judas Priest är för band? Säger bara heavy metal parkin' lot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Han menar förband, de som spelar innan Judas Priest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 eeuhm....har du hör the number of the beast me maiden(så klart du har?)? om inte lyssna på den så fattar du varför bruce i England kallas för " the siren" Jojojo, men det skriket är inte riktigt ett skrik, det är sång. Dessutom har Bruce en extremt ljus röst, så det kan vara svårt att höra ifall han leker skrämt fruntimmer eller hårdrockare. försår om du inte mena riktigt sånt skrik men ja va bara tvungen å säga det Smörpaj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 Vet du inte vad Judas Priest är för band? Säger bara heavy metal parkin' lot Skoja min doja! Klart jag vet vilka Priest är, jag undrade vilka förband det är till konserten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2004 (redigerad) oh fuck ja längtar som fan, ca 2 h kvar till MOTÖRHEAD im in metal heaven!!!!! o konserten va som väntat jävligt ´gryyyyyyym....... "and the only thing that's missing, is a little mouth harp blues----- tuituittruiiii" Redigerad 22 december, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 december, 2004 va nån mer där förresten?? vad tyckte ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Såg Motörhead i Malmö, de var så bra! "We are Motörhead, and we play rock n' roll!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 23 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2004 Shit, nu har jag missat nåt hör jag. Ingen som vet om det finns några live-inspelningar därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vart kan man få tag på texten som H-I-M har på sitt namn? och vad heter den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Vart kan man få tag på texten som H-I-M har på sitt namn? och vad heter den? Du menar Fonten men jag vet inte vart :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Du menar Fonten men jag vet inte vart :S Aaaa, men jag hittade den nu Göd öld gjöögel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 24 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2004 Twisted Sisters | 1an Judas Priest | 2an Van Halen | 3an BTW: Såg just en musikvideo för första gången med Van Halen - Jump, trodde han som sjöng var runt 30-40, men han var ju runt 20. Hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts