Foo Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Rob Zombie är lätt det bästa HårdRock "bandet" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tipsar om bandet Danzig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Eller så har han sin egen smak om saker, men som bekant har du svårt för att begripa sånt. Eller så har du svårt för att förstå ironi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Eller så har du svårt för att förstå ironi. Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Eller så har han sin egen smak om saker, men som bekant har du svårt för att begripa sånt. Eller så skojar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fan att man måste köpa juleklappar för alla sina pengar nu, jag vill ha Bloodbath's senaste skiva ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Geas : Fuck the julklappar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Eller hur... fast för att själv förvänta sig några bör man nog köpa åt andra också.. tyvärr. Fast å andra sidan skulle det gå bra om man fick ett par tusenlappar lite då och då att köpa skivor för... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nepp. Haha kolla meddelandet under då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Haha kolla meddelandet under då ? vad snackar du om nu? @ topp3-> haha.. mens idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 @ topp3-> haha.. mens idag? Am I Evil? Svar: Ja, som fan. Har varit på 'hata-allt-och-alla-humör' ett bra tag nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men, Hårdrock är inte musik, de bara skriker och bullrar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hårdrock är så jävla mycket mer musik än alla de här jävla trance, rnb och så vidare, jävla markoolios ejay nördar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Men, Hårdrock är inte musik, de bara skriker och bullrar! Men kan du bara dra åt helvete innan jag lägger ett fint snitt över halsen på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Själv lyssnar jag i första hand på Hip Hop, men ser Hårdrock som en pur, perfektionistisk musikform. "Riktig musik" på något sätt. Håll med mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag håller med dig om riktigt musik där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hårdrock är mer musik än all jävla hiphop är tillsammans, dem samplar ju bara all musik. Trance ska vi iten äns prata om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Mikolan : Heil the Hårdrock / Metal ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Men, Hårdrock är inte musik, de bara skriker och bullrar! Siana börjar långsamt att frusta. Saliv börjar rinna ur sidan av läparna på honom, och ögonen blir röda. Tre steg framåt skrikandes, fram med parerdolken och blodet är ett faktum. Duger det som svar? Vissa kan skrika ibland, det är dock sant, tycker jag med... Men att säga så om hårdrock i helhet, det... Det går bara inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Nepp. Hårdrock utan skrik: Metallica, AC/DC, Iron Maiden, Guns N' Roses, Deep Purple, Black Sabbath (dock kan Ozzys gälla röst tolkas som skrik av obildade), Edguy och Led Zeppelin. Hårdrock med skrik är väl typ Slipknot och... ja. De är väl de mest kända, men det finns rätt bra band med growlande sångare också. Typ Static-X. Är visserligen lite osäker på hans "growlande", men han sjunger inte skönsång a'la Enya direkt. Och nu för att bli flame'ad totalt... jag har upptäckt att hårdrockare är klokare än hiphopare. Ja, det finns undantag (okka, Ebeeto), men av de hårdrockare/hiphopare jag känner så är det för det mesta som jag säger. Kan bero på att många fjortisar gillar att kalla sig hiphopare. Och nej, om någon brud säger att hon lyssnar massor på Slipknot, Cradle of Filth, In Flames o.s.v. så ser jag inte henne som hårdrockare. Ser henne mer som wannabe-intesomallaandra-brud. Edit: Fear my skrivfel. Redigerad 6 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts