GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 De är helt underbara! Har dock bara hört ett tio-tal låtar med dem, men de är underbara. Sångaren growlar så underbart... underbart! Vet någon vad Mikael Åkerfeldt har för sammankoppling med Bloodbath? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Han sjöng/sjunger ju för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 27 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2004 Från opeth.com: Bloodbath will soon release their second full length Cd, "Nightmares made flesh" at the end of September. Although Mikael has stepped down from the vocal position in favour of Peter Tägtgren it is still very much a endorsed release by the Opeth camp! Nice, jag visste att Mikael hade gjort något i bandet, men var osäker på vad. Cry my name äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) http://www.rnb.hpg.ig.com.br/novinh202.jpg Hihihi, Joey Ramone. Och Freddie Mercury. Hmm, de kanske inte är hårdrock, men den här tråden var den mest passande. Redigerad 3 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ägd... ursäkta mig men.....ägd?? hur gammal är du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag måste bara tippsa om ett band! fast det är inte direkt hårdrock det är Nu-metal men jag trodde först att det vaer hårdrock Dom heter System of a down och dom är lite proggiga dom är emto Usa´s politik system osv. Bra låtar att börja lyssna på dom med är : Chop Suey Toxicity tycker ni inte om dom så tycker ni inte alls om dom sen heller andra bra låtar är: Arials Atwa mr.jack fast jag tycker ji om alla deras låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Då passar jag också på att tipsa Albumet rEVOLVEr med The Haunted. Jag blev väldigt positivt överaskad när jag hörde den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) EDIT: sorry för dubbelpost - går det inte att radera sina egna inlägg? Redigerad 4 december, 2004 av GEAS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Åh, jag ser verkligen fram emot Dissections nya skiva, som bör komma nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Var det inte deras sångare som satt inne i 10 år för mord? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ÄR DU HELT SJUK I HUVET???!! (För att citera Anders... eller Måns ) Näe, han satt inne i 7 år! Inte 10. Väldigt synd, tänk vilka skivor det hade kunnat bli annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Tycker inte det är särskilt trevligt att lyssna på en sjungande mördare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Nightwish och Hammerfall är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Arch Enemy - Wages Of Sin-skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Tycker inte det är särskilt trevligt att lyssna på en sjungande mördare För helvete, är musiken bara bra så kan man lyssna på avd fan som helst. han har redan suttit av alla sina år nu, och han är en jävligt bra musiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ok men jag mår inte så bra av det. Brukar inte lyssna på nazistmetal heller, även fast musiken är bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 http://www.expressen.se/index.jsp?a=186971 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Då passar jag också på att tipsa Albumet rEVOLVEr med The Haunted. Jag blev väldigt positivt överaskad när jag hörde den. det är ju ruggigt dåligt. åtminstone enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Då har du fötts fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Då har du fötts fel. Eller så har han sin egen smak om saker, men som bekant har du svårt för att begripa sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts