epix Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Någon här som har hört Dope - Bitch? Inte? Skaffa för fan. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Vad det bättre för detta är min åsikt, ni andra får tycka bad ni viol? eh? välkommen till sverige.. här pratar vi svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 14 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 eh? välkommen till sverige.. här pratar vi svenska haha, mig hallår mad du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 (redigerad) Ramstein och Slipknot Enfaced e me bra, kommer från k-stad Redigerad 14 oktober, 2004 av Colorado Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 IDAG ÄR DET THE UNHOLY ALLIANCE!! Mayhem to the max, det kommer att äga! Min tredje Slipknotkonsert för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Isch.. Slipknot. Tycker TattarJon på metallica.nu sa det rätt bra ang. Slipknot. Kunde knappt hålla mig för skratt igår under Slipknot när sångaren berättade att en man saknades och sen sade att den saknade ville att dom skulle fortsätta turnera utan honom tillsvidare, precis som om det skulle göra ngn skillnad utan honom när dom redan är 30pers för att framföra skiten. Däremot Slayer, det vore värt att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 14 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2004 Slipknot - Duality Metallica - Enter Sandman Metallica - King Nothing Mer behöver jag inte från hårdrocksscenen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Isch.. Slipknot. Tycker TattarJon på metallica.nu sa det rätt bra ang. Slipknot. Däremot Slayer, det vore värt att se. Men sluta klanka när ni inte vet ett skit om hur det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tycker skribb på n0f.rr.nu sa det rätt bra ang. Slipknot. Dom är som en familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Men sluta klanka när ni inte vet ett skit om hur det är. Vet inte riktigt hur du tänker, men jag är bara en person. Och jag vet hur det är. Prosit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2004 Jag tycker skribb på n0f.rr.nu sa det rätt bra ang. Slipknot. Tackar tackar Precis vad jag ville säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Hatar såna som skriver skit om hårdrock i en topic som just handlar om hårdrock. Om de nu hatar hårdrock varför skriver de här? Älskar deras musik så möö Men red hot chili peppers är inte hårdrock, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 ne vet men blev lite offtopic...men...öhh...de spelar åt det lungnare hållet men det är rock och förresten älskar jag hårdrock så jag har inte skrivit att jag hatar hårdrock. Tusan va jag skrev rörigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 De spelar lugnare och stilen är rock/funk kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 De spelar lugnare och stilen är rock/funk kanske. Ju. De spelar lite den där klassisk rock stuket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 Det är ju långt ifrån hårdrock. Men rock är det dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 16 oktober, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2004 (redigerad) Det är ju långt ifrån hårdrock. Men rock är det dock. de e inte hårdrock nej, men vissa låtar e rätt bar ändå edit: nu har vi fler sidor än hiphoptråden 2 POWER 2 THE PEOPLE .................dock inte så oväntat iofs Redigerad 16 oktober, 2004 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 oktober, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2004 Att rekommendera är Pro-Pain, ett av hardcorevärldens under. Elva hejdundrande album har dom gjort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 ÅÅÅÅÅÅHHH vad äckligt! Och jag ändrar min syn på hårdrock nu. Hårdrock är inte musik! Vad det bättre för detta är min åsikt, ni andra får tycka bad ni viol? Just nu lyssnar jag mycket på Red Hot Chili Peppers. Hur kan du ens säga att hårdrock inte är musik? Exakt vad är då din uppfattning om musik? De använder gitarret, trummor, ja instrument helt enkelt. De sjunger. De dansar ( ). Jag vill gärna höra din mening om vad musik är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 13 november, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2004 Skulle också vilja höra din intressanta vision av vad musik egentligen handlar om.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts