Stora_tomtefar Skrivet 20 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2005 Liker besst Miami, men Nice er også en kul plass, digger R sykkelen i Nice! Guleböj och klumpesnusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Ayy Caramba Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Vote:Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ezzzet Skrivet 9 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2005 Nice är klart goast att göra filmer i (Synd att man inte kan dela med sig av filmerna man gjort på xboxen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Vote: Istanbul gamla och häliga bilar, bra gator , och kula att hoppa i en spår vangn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 23 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Vote: Nice Ska åka ditt imorgon så j*vla Nice alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n000b Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Istanbul. Coolt med böne ropen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dobermannen Skrivet 29 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2005 Vote: Miami Snygga bilar, Sköna biljakter och skön miljö. Nice känns lite tom och i Istanbul finns det bara ruttna lägenheter och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2005 Nice! Men jag trodde det var Miami, så jag röstade fel Men banan med den stoooora kullen... Nice(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vote: Miami Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 4 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2005 Jag hade spelet ett bra tag..kom till sista uppdraget men pallade inte klara det, det var för svaort. Istanbul var rolig men Nice var bäst. Miami kändes dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2005 (redigerad) Jag hade spelet ett bra tag..kom till sista uppdraget men pallade inte klara det, det var för svaort. Istanbul var rolig men Nice var bäst. Miami kändes dött. En död stad till ett dött spel. I enlighet med profetian.. Redigerad 6 november, 2005 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts