chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Detta är kanske en onödig topic men säg i så fall vart ja ska skriva det.... Nu ontopic: I IGN:s artikel står det att landskapet sätts ut olika varje gång, konstigt om träden e på olika ställen hela tide Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag tror det är så att ute i öknen/ödemarken så kommer det vara en kulle nån gång och en grop typ eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Fattade inte heller det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Tycker det var världens kassaste "feature" någonsin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Tycker det var världens kassaste "feature" någonsin.. kanske men vi har inte sett den än iofs.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 träden flyttar ju säkert inte på sig det tror ja inte, gräset kanske växer, eller att en gren ramlar ner från ett träd nåt, sånt skulle ja tro... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 träden flyttar ju säkert inte på sig det tror ja inte, gräset kanske växer, eller att en gren ramlar ner från ett träd nåt, sånt skulle ja tro... men d e oxå helt osannolikt att ett träd tappar grenar då försvinner det till slut elle?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Det kommer inte å vara så stelt!! Gräset kommer å växa ,pinnar å stenar kanske flyttar på sig! Det är väll gätte bra tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Murray Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Det kommer inte å vara så stelt!! Gräset kommer å växa ,pinnar å stenar kanske flyttar på sig! Det är väll gätte bra tycker jag! Exakt..............Jag tror absolut inte på att träden hoppar runt....gräset växer nog bara tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 lyssna här "man kommer och kör på väg upp för mt.chiliad och så står nån och sågar träd och så när man e på väg ner igen kanske en fyra fem träd ligger på nåt annat ställe t ex. i en lastbil" de kanske e så dom menar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 jag tycker det är bra, och jag tvivlar på att dom ska hålla på att flytta omkring på träd, snarare att det är så att stenar å grenar flyttar på sig träd växer, och förhoppningsvis att nån sågar ner dom och för bort dom som alex sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BoozO Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Är nog så att om man tex åker förbi en åker vid ett tillfälle så kanske den är full växt med vete och om man åker förbi den vid ett anat tillfälle så har någon åkt och skördat åker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Är nog så att om man tex åker förbi en åker vid ett tillfälle så kanske den är full växt med vete och om man åker förbi den vid ett anat tillfälle så har någon åkt och skördat åker. mm precis, hoppas också det är lite årstidbaserat, annars blire knas =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 - Den mindre vegetationen renderas slumpvis, så ett ställe kanske inte ser exakt likadant ut när du besöker det nästa gång Det är den mindre vegitationen som ändras. D.v.s buskar, småträd, gräs och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 aha nu fattar ja, bra nu kan vi stänga denna topic eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AlexXx91 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) men såhär da "man kör på väg till las venturra och men ser knappt nån kaktus och så när man kör tillbaks till los santos e de massa kaktusar och små sånna här buskar som alltid rullar förbi på västernfilmer när dom ska ha duell" Redigerad 4 september, 2004 av AlexXx91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zunken Skrivet 6 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2004 Haha precis när man hittat en fin blomma vid vägkanten så ropar nån "TIMBER" och sen dör man helt plötsligt av en stor ek Eller om man chillar runt på stranden och helt plötsligt får en kokosboll i huvet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts