Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Det här kommer antagligen räknas som onödig tråd och så men men. På R* hemsida har dom ju "minispel" eller vad man ska kalla det smälla flugor och sånt (jag säjer inte att man kan smälla flugor för att jag lägger upp den här teorin). men så om man har tur eller uppdaterar sidan til den kommer så kommer det fram en Sprayflaska som det står Rockstar på. Undra om det är så sprayflaskan kommer se ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Vad menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 va? fattar inte att den flaskan på sidan kanske ser ut som sprayflaskan i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Vad menar du? Om du lollar runt på hemsidan så kommer det ploppa fram en sprayflaska som du kan spruta med på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Va?! Berätta mer exakt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jag menar så som Curly sa. Fast om man Kollar runt inte Lolla runt . Alltså i trailern eller en kortfilm eller nåt så ser man ju en kille (CJ?) spraya på en vägg. Det kanske är "samma" flaska på hemsidan R*games.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Man kan kasta tärning också!! bara å klicka runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Om man får biljardbollarna tryck på dom så det står 666 då får bollarna..... kolla själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Om man får biljardbollarna tryck på dom så det står 666 då får bollarna..... kolla själva. Rockstars hemsida e ju värsta häftig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Men exakt hur får man fram den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Men exakt hur får man fram den? bläddra till features och klicka, du får kanske bläddra fram å tillbaka par gånger men nångång kommer dom säkert fram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Testade detta för ca 2veckor sedan, gissa om rockstars hemsida blev snygg när jag hade målat lite på den () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Testade detta för ca 2veckor sedan, gissa om rockstars hemsida blev snygg när jag hade målat lite på den () Tänk om allt alla målade skulle sitta kvar på sidan. Vad fin den skulle bli då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 7 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2004 (redigerad) än så länge har jag fått fram en sopptunna som jag klickade på och fick se en dödskalle, nu fick jag fram en lp-skiva som jag klickade på, då kom en ruta upp som visar en elgitarr som spelar en liten fantasilös slinga, men den e skön på nåt sätt.. mitt 6-e sinne säger mig att den slingan kommer höras i spelet.. kanske bara en gång, men det räcker.. nåt viktigt kommer hända när man hör den slingan.. ska fortsätta att klicka på uppdatera å se vad mer som kommer fram.. Edit: nyss fick jag fam moln, men jag råkade trycka på uppdatera så jag vet inte vad som hände emd det, sen fick jag fram en medicin-ambull som det kom ut en till å en till, sen en fjärill ur.. har fått fram en klockradio, en lyckokaka, en pricktavla som liknar en liten snubbe och sprayburken.. i lyckokakan stod det "you could get work in the circus" klickade man på molnet kom en ruta upp med små logos som man ska skriva ut å trycka på t-shirts.. mycket fina var dom klockradion visade en klocka som stämmer med din dators klocka, sen finns 4 st bakrundsbilder.. http://www.rockstargames.com/bonus/desktop...01_1024X768.jpg http://www.rockstargames.com/bonus/desktop...02_1024X768.jpg http://www.rockstargames.com/bonus/desktop...03_1024X768.jpg http://www.rockstargames.com/bonus/desktop...04_1024X768.jpg Redigerad 7 september, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts