Jump to content

the guide to the perfect lan-party

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

höhö...

ingen har ju dött av det.. så det kan ju inte vara farligt :P

[bTW]

man blir bannad om man snackar om nerladdade spel..

men det är helt ok när man snackar om droger, alkohol osv.

vart är världen på väg? B)

Det är inte speciellt farligt nej.

Anledningen till att man blir bannad av att snacka warez är att det är emot GTAsajtens policy det är inte drogsnack. :D

Det är inte heller mot sveriges lag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Farligt och farligt, är man kåt på att bli trögare och snacka långsammare så är det väldigt ofarligt. Annars är det ju liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite dumt.

Eftersom jag är trött asgarvade jag åt det där, det betyder dock inte att det är kul alls. Hmm...

Men det är också sant, man blir ju dummare av knark.

@Topic: Har aldrig varit på nåt LAN, men alla säger ju att Jolt är så populärt, och jag har fanimej aldrig druckit det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom jag är trött asgarvade jag åt det där, det betyder dock inte att det är kul alls. Hmm...

@Topic: Har aldrig varit på nåt LAN, men alla säger ju att Jolt är så populärt, och jag har fanimej aldrig druckit det. :D

Jolt smakar skit.. Enda gången jag dricker jolt är på DH bara för det är så förbannat billigt..

Cola är mycket godare!! B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dricka: Coca-Cola, Powerade, Kaffe

Mat: Billys pizza, Korv med bröd.

("hem"körning av pizza är inte heller fel om man har en slant över och inte orkar ta sig till pizzerian!")

Att hålla sig vaken: Cola, vatten, kaffe

(sen har det alltid funkat att be en kompis spruta mig i ansiktet med vattenpistol :ermm:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Farligt och farligt, är man kåt på att bli trögare och snacka långsammare så är det väldigt ofarligt. Annars är det ju liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite dumt.

Visst man kan bli segare på att tänka när man har rökt på kroniskt i ett halvår men om det är ett problem är det ju bara att sluta.

Det är skillnad på knark och knark, man blir inte dummare av maja.

Alkohol räknas itne som narkotika. Och det är itne bra på något sätt 

Det är ändå en drog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst man kan bli segare på att tänka när man har rökt på kroniskt i ett halvår men om det är ett problem är det ju bara att sluta.

Det här måste vara årets dummaste påstående. "Bara att sluta" ? Det är itne bara att sluta det tar jävligt lång tid och tar som fan på en psykologiskt.

Det är skillnad på knark och knark, man blir inte dummare av maja.

marijuana är fortfarande en dålig substans som inte är bra för kroppen vid långsiktigt användande. Kan användas i medicinska syften men då är det bättre med anra preparat.

Det är ändå en drog.

Inte officiellt, etanol klassas inte som narkotika/drog.

Det är bra på jättemånga sätt, även om det är dåligt på minst lika många.

Jag ser inget bra med alkohol, det förstör en vid långsiktigt användande och man ångrar bara allt dagen efter.

Redigerad av Mikolan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och man ångrar bara allt dagen efter.

Inget bra? Det är (kan vara) både gott och roligt. Kan dessutom vara hälsosamt (ett glas vin om dagen till folk över 50 är bara rekomenderat)

Har nu några erfarenheter att man bara ångrar allt dagen efter? så behöver det nämnligen inte alls vara. Bara för man konsumerar alkohol behöver man nödvändigtvis inte supa sig redlöst full.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alkohol räknas itne som narkotika. Och det är itne bra på något sätt :ermm:

inte narkotika ja de har jag aldrig sagt, men de är endå en drog.

De är bra på många sätt men dåligt på många sätt också, de är ansvar när man dricker man måste ha, dricker man för mycket så får man ångra det, men jag har bara (nästan) bra erfarenheter av alkohol, jävligt gott är det och man känner sig skönare.

aja sluta nu diskutera maja, alkohol osv. Back on the topic pls!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor