Jump to content

the guide to the perfect lan-party

Wild_hawk
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

sämsta drogerna som finns!

Tss.. Dom ända "drogorna" som man ska använda.. allt annat är skit..

Snus är iaf ulitmate LAN nikotin.. :D Brukar inte vara så populärt att sitta och röka framför datorn.. ;)

COLA.. nuff said..

Mat.. hmm.. Funkar med allt.. Pan Pizza är gottit.. :) korv, yoghurt, chipspåse, salta kex( ^_^ ), funkar med allt.. Bästa man kan göra(och om det går) är att gå till pizzerian/korvmojjen/what ever i stan och klämma i sig nått gott.. Då står man sig hela natten sen.. :(

Age of empires är helt underbart att spela när man är 8pers.. En match kan hålla på i 7-8timmar..! Mycket bra om man inte har nått att göra.. CoD är superkul på LAN med..

Ang, sharing så är det ju självklart skitbra och går fort som satan! Men glöm inte bort att man ska ha kul på LAN.. Blir ganska tråkigt efter ett tag om ett par ska dra över typ 40GB av varandra och av allt tankande slöar ner nätverket så att dom andra inte kan spela.. Så förök att hålla tankandet på typ en timme.. Det kan man göra innan alla är samlade.. Sitta och småtanka lite.. En Lokal DC hub är ett bra tips!

Glöm sen inte bort att man ska ha kul på LAN!! Och som alla redan vet så, Desstu mer desstu ROLIGARE!! XD

Ett LAN på 10+ är miljoner gånger roligare än när man sitter 2pers och lirar 1on1 på nått spel.. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allså jag fattar inte... tuggumi i stora lass? jag brukar aldrig tugga tuggumi på lan, jag har aldrig köpt med mig det till lan heller...

Tuggumi gör bara så att man blir hungrigare! magen tror att det ska komma mat när man tuggar tuggumi, så då börjar magen att blida magsyra (magsaft?)... och när det inte kommer någon mat som magen tror att det ska... så blir man HUNGRIGARE!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad jag har förstått så ska allt som innehåller koffein va bra (har faktiskt aldrig vart på LAN, måste dra på ett snart).

Nej..! För mycket koffein ger motsatt effekt.. Koffein tabletter är helt onödigt om du bara ska på en dagars LAN.. Kan doch användas i nödfall på DH och andra större LAN..

Har du bara cola/jolt, kaffe så klarar man sig på den koffeinen.. ;)

Koffein tabletter ska man inte äta egentligen heller för äter du för många så kan du dö..! :huh:

Btw, ett till riktigt bra tipps! Ha med er en tomflaska eller nått och ha vatten i.. Kolsyra torkar ut kroppen och då blir man trött.. Så dricker du MASSA cola så får du koffein och blir pigg med det tas ut av all kolsyra, så drick mycket vatten så håller sig kroppen i bra form samtidigt som man kan fragga nån polare på ett spel.. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej..! För mycket koffein ger motsatt effekt.. Koffein tabletter är helt onödigt om du bara ska på en dagars LAN.. Kan doch användas i nödfall på DH och andra större LAN..

Har du bara cola/jolt, kaffe så klarar man sig på den koffeinen.. :P

Koffein tabletter ska man inte äta egentligen heller för äter du för många så kan du dö..! :D

Btw, ett till riktigt bra tipps! Ha med er en tomflaska eller nått och ha vatten i.. Kolsyra torkar ut kroppen och då blir man trött.. Så dricker du MASSA cola så får du koffein och blir pigg med det tas ut av all kolsyra, så drick mycket vatten så håller sig kroppen i bra form samtidigt som man kan fragga nån polare på ett spel.. :P

Där har vi en duktig kille :wub:...jo angående för mycke koffein tabletter...min polare var på DH å tog väl ett par för många...därav den laxerande effekten B) ...ska väl inte gå in på detaljer, men det var inte lite...

Redigerad av Kurd-Haren
Länk till kommentar
Dela på andra sidor