Wild_hawk Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) Jag planerar att starta ett lan party med 1-2 kompisar, så nu behöver jag tips för att få det lyckat Bestämda spel: Dungeon keeper 2 Sof2 Joint ops Quake3 arena Mat/godis/Dricka TUGGUMI I STORA LASS Alkohol Jolt cola här är frågorna jag har då: Vilka spel är bra att lana med? (vi är inga grafik galningar) Vad kan man käka på lan som är gott men endå inte kladdar ner tagentbordet/musen? vad ska man dricka? Öl? coca cola? vad mer än spela kan man göra? Tacksam för alla svar Redigerad 5 september, 2004 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Jolt och salta pinnar . typ Jolt är ett måste iallafall kanske mackor typ. inte Pizza eller hamburgare kladigt och osmidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 ta absolut inte cs iaf, kommer sluta med att alla lirar det. Battlefield är ju skoj, att lana DOOM är ju en upplevelse också =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 quake3 arena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Perfekt LAN-mat: -Cocosbollar! -Pizza -Jolt Cola -Jolttuggummi -Koffeintabletter -Magic Energy Drink BLUE -Hot Pockets (om man kan köpa det där ni bor, antar inte så ta piroger ) Brukar funka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 QUAKE II!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 QUAKE II!!!!!!! Woerto tvåkåfyra!!! Bästa FPS-spelet någonsin! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Call Of Duty! Fast kanske inte är så kul om ni är få! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 dpela vilketr jävla spel ni vill,,, så längr ni har alkohol i blodet så funkatr allt. aljkohol = perfekt lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 HAHA! Då suger man ju på att sikta osv... Säger en som är på lyran i skrivande stund! haha (inte jag alltså) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Powerade är ju ganska gott!! sen måste CS finnas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Steg 1 Mat Maten ska inte vara osmidig som alla säger men heller inte för vanligt som mackor eller något. Bjud på typ på kals puffar eller något smaskigt. Steg 2 Dricka Cola absolut cola, en törstsläckare. Mens en är det bra med lite milkshake vid sidan som man kan bli mätt på. Steg 3 spel Battlefield, CoD elelr något sånt där krigspel EDIT: Ehh hur fan kunde jag glömma.....TUGGUMI I STORA LASS, ni ska tugga i sönder käkarna! Redigerad 5 september, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 dpela vilketr jävla spel ni vill,,, så längr ni har alkohol i blodet så funkatr allt. aljkohol = perfekt lan du försökte iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Steg 1 Mat: Varför äta överhuvud taget? Om ni är på ett 1:dagars LAN så behöver man inte äta. Ät någon stor portion med kött, potatis osv. så behöver du inte äta på hela natten. Men om du nu vill så varför ha dyra saker, mackor går skitbra. Och nyponsoppa, blåbärssoppa eller kräm. Nyponsoppa är gött, och billigt.. 8,- /1 liter. Men jag fattar inte varför man ska ha tuggummi ? Man blir ju hungrig av det? Koffeintableter är bra att ha om man ska orka spela hela natten Steg 2 Dricka: Cola i stora lass. Behöver inte vara Coca Cola. På de LAN jag är på så har jag Lidl Cola, men så finns det ju sånna som är kräsna och behöver ha Coca Cola för annan Cola smakar skit. Om ni har Lidl i eran stad så ska ni köpa deras Energy dryck. En orange burk, kostar 4.50 st. God som fan är den. En termos kaffe brevid datorn är heller inga fel. Men alcohol är nog inte så vidare bra, eller jo. kanske 3-4 öl, men att sitta och vara full på ett LAN tippar jag på att det inte skulle vara en höjdare. Steg 3 Rummet + komfort: Av mina erfarenheter så ska rummet vara mörkt, upplyst av skärmarna. Då får man en perfekt känsla. Sen så ska man ha sköna fottöljer (stavning?) eller sköna datorstolar med en go kudde. Några fläktar i rummet skadar inte, eller öppet fönster. Och någon madrass på golvet om någon blir lite pömsig Steg 4 Spelen: Självklart så ska det vara Counter-Strike.. Ett LAN utan CS går inte. Men att spela Doom 3 är en höjdare, även Far Cry, BattleField och C&C. Men varför inte prova nya spel, t.ex något bilspel eller annat strategi spel. Men jag rekomenderar Command & Conquer och Counter-Strike. De spelen du rabblat upp verkade också bra. Steg 5 Annat att göra: När ni har tröttnat på att spela så varför inte sitta och tanka? Eller trada lite med varandra för det går ju extremt fort att skicka över saker. Jag och mina kompisar brukar gå några promenader på natten/morgonkvisten för att orka mer. Brukar bli ca 2-3 km långa. Redigerad 5 september, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Ett LAN utan CS går inte. Funkade fint för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Stol som man inte får rövont av efter en kvart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 HAHA! Då suger man ju på att sikta osv... Säger en som är på lyran i skrivande stund! haha (inte jag alltså) HAHA, det så var det med min polare. Han glömde bort hur man skjöt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
3reZZ Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Nikooootin..! Snus och cigaretter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 (redigerad) Nikooootin..! Snus och cigaretter!! Maurijana!!! Ni kan lira liero! Redigerad 5 september, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Nikooootin..! Snus och cigaretter!! sämsta drogerna som finns! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts