samminen Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 (redigerad) nu har ny info kommit... jag lät vänta med att skriva detta i fall att hultan skulle skriva det i nyheterna och det gjorde han. Han har skrivit om IGN´s nya info men inte om Gamespots så jag skriver om det nu... Ny info: -Man kan använda brandsläckare för att tex släcka bränder -Ett nytt vapen är skyffel http://image.com.com/gamespot/images/2004/reviews/914983_20040903_screen001.jpg -Det finns en bulldozer och ett nytt fordon bekräftat är en motorcykel som ser ut som en Honda Golden Wing... Detta+ annan info hittar du här Gamespot tittar på landsbygden EDIT: kolla GTAsajtens nyheter för att läsa om IGN´s info Redigerad 4 september, 2004 av samminen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 nice kompis:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 på en av bilderna ser det ut som en bil har en kärra bakom sig fan va tufft om man kan hoppa på och åka med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kahuna Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 Man kan odla skägg oxå.. om du kolla på en utav bilderna när CJ kör kross så ser man det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2004 To the left of Los Santos, you can find a truck stop known as the "RU Haul". Always looking for extra drivers, the owner will offer you a cash reward if you can tow pull some cargo. This is done with a traditional 18-wheeler, the largest road vehicle in the game. The trailer is detachable, and the truck will change position, depending on whats going on in the back. Hauling missions are completely timed. So if they screw up and miss their window, their payoff will be cut to half of what it was supposed to be. !!!! ^^!!! extraknäcka som lastbilschaffis (källa www.gtasanan.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Shit, vad spelet ser snyggt ut på bilderna Hoppas det blir så in-game. Men på trailern var det inte så snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jo_c_ke Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 -Ett nytt vapen är skyffel :bild: han har säkert vart och grävt ner ett lik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alban-apa Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 det där är väl gta3 bansheen i bättre kvalitet på bilden me han och spaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Vilken bild är det man ser en fågel på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag har för mig man ser typ två fåglar på en bild man åker lastbil på .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ozzy Osbourne Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 Jag har för mig man ser typ två fåglar på en bild man åker lastbil på .. den? ok! ska checka! [EDIT]: Ja det var den! alltså dessa nya bilderna är fan så jäkla kick-ass-iga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 5 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 den? ok! ska checka! [EDIT]: Ja det var den! alltså dessa nya bilderna är fan så jäkla kick-ass-iga! ja dom nya bilderna är verkligen de bästa på väldigt länge ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samminen Skrivet 5 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2004 skönt att gegga ner en polis med skumsläckaren... eller om bilen börjar brinna är det ju praktiskt med en brandsläckare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts