Maxz Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Såg i en datrotidning att det ska komma möss med inbygd fläkt! Men nu är det så att jag inte kommer ihåg vilken tidningen det var är nästan helt säker på att det var i PC Gamer men hittade inte artikeln när jag kolla runt i de 3 senaste numrena! Om någon vet i vilken tidning detta stod i eller har någon länk att skicka om de här sorts mössen skulle jag bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 september, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Om du hade tänkt köpa en sån, gör inte det. Dessutom tror jag att såna redan finns. Men bara så du vet, att ha en fläkt mot din han flera timmar om dan, så kan man få typ inflammationer eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 september, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 september, 2004 Jobbigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts